Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CSID - Excesul de zahar este periculos
EXERCITIILE FIZICE SI SOMNUL
CSID - Corp perfect in sezonul estival
MEDICAMENTELE IN LUPTA CU OBEZITATEA
CUM ITI ALEGI ECHIPAMENTUL POTRIVIT


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole Adductia picioarelor la aparat
Alexandra Igna
TONIFIEREA MUSCHILOR FESIERI
CUPLUL - DOUA IDEOLOGII
DIANA DUPA 7 LUNI (104,6 - 73,5 kg)
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce faci cand ai picioarele umflate? Fierbinte
Sistemul limfatic consta intr-o retea de vase, organe si ganglioni care strabat tesuturile corpului, colectand...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » CUM SA ARZI GRASIMEA ABDOMINALA MAI USOR

CUM SA ARZI GRASIMEA ABDOMINALA MAI USOR


grasime abdominalaTe confrunti probabil de multa vreme cu problema grasimii abdominale inestetice si nesanatoase care poate conduce la o serie intreaga de probleme. Ai auzit o sumedenie de solutii si sfaturi cum sa scapi de depozitele buclucase din aceasta zona, si astazi m-am gandit sa iti mai arunc o mana de ajutor sub forma unor sfaturi suplimentare care si-au dovedit efectele din punct de vedere stiintific.

CONSUMA ALCOOL CU MODERATIE

Ficatul proceseaza alcoolul inaintea altor carbohidrati si proteine, si simpla prezenta a alcoolului in corp incetineste arderea grasimilor. Daca esti interesat totusi sa consumi alcool din cand in cand, fa-o cu moderatie. Cu alte cuvinte, limiteaza-te la o singura bautura, adica circa 150 ml de vin sau circa 350 ml de bere pe zi.

RELAXEAZA-TE MAI MULT!

Anxietatea produce cortizol in exces, hormonul care incurajeaza corpul sa depoziteze grasimea, in special in regiunea abdominala. Practicarea exercitiilor de respiratie profunda s-a dovedit a ajuta la ameliorarea nivelurilor de stres, asa ca e recomandat sa apesi butonul de "pauza" in fiecare ora si sa respiri profund timp de 10 minute, inhaland pana numeri la 5 si expirand pana numeri la 10.

NU TE INFOMETA!

Daca mananci prea putin, o sa-ti fortezi corpul sa intre in "pragul starvitie", ceea ce il va forta sa depoziteze grasime pentru energia de care are nevoie din cauza "fricii" ca ar putea fi privat de hrana din nou, in loc sa arda grasimea si sa iti pastreze abdomenul plat.

MAI MULTI MUSCHI, ARDERI MAI BUNE

Muschii sunt mai activi din punct de vedere metabolic decat grasimea, ceea ce inseamna ca avand mai multi muschi, metabolismul iti va fi mai rapid si vei arde mai multe calorii pe durata unei zile. Antrenamentul de rezistenta construieste acesti muschi - doua sau trei sesiuni de antrenament total de rezistenta pe saptamana te pot ajuta foarte mult. Exercitiile de tip cardio care topesc grasimile presupun folosirea propriei greutati corporale: daca ai 65 de kilograme, fa 65 de minute de saptamana de antrenament impartit in orice mod.

MANANCA MAI MULTE CEREALE INTEGRALE

Conform unui studiu realizat la Universitatea de Stat Penn din SUA, cei care au tinut dieta si au mancat cereale integrale in locul celor rafinate au pierdut mai multa grasime din zona abdominala. Mai mult, potrivit studiului realizat de cercetatorii de la Universitatea Tufts, subiectii care au consumat trei portii de cereale integrale si mai putin de o portie de carbohidrati rafinati in fiecare zi au inregistrat valori ale nivelului de grasime viscerala cu 10% mai scazute decat cei care nu au urmat aceeasi dieta.

IMBUNATATESTE-TI ANTRENAMENTELE

Atunci cand executi un circuit destinat zonei abdominale, gandeste-te la toate cele trei planuri ale miscarii. Executa abdomene simple si abdomene in cadere inversate pentru a atinge planul sagital (din fata in spate si de sus in jos), aplecari laterale din picioare pentru miscarile frontale (dintr-o parte in alta), si rasuciri pentru actiunile rotative sau transversale. Acest lucru iti va pune muschii abdominali la munca si ti-i va defini mult mai bine.

BEA CEAI VERDE

Studii multiple arata ca un antioxidant care se gaseste in ceaiul verde ajuta la cresterea metabolismului si poate de asemenea tinti grasimea abdominala in mod specific. Majoritatea cercetarilor au folosit doze mari de ceai, dar chiar daca nu poti sa bei litri intregi de ceai verde in fiecare zi, orice cantitate se poate dovedi a fi utila.

DORMI MAI MULT!

O lipsa a somnului suficient nu numai ca iti incetineste metabolismul, potrivit unui studiu din 2012, dar se pare ca cei deprivati de somn aveau celule de grasime subcutanate care sunt mai rezistente la insulina, fapt ce conduce la luarea in greutate.

CONSUMA CEAI/ANANAS

Ghimbirul, menta si musetelul se pare ca ajuta digestia si pot chiar sa reduca balonarea. Daca nu esti adeptul ceaiurilor din plante, consuma ananas pe post de gustari. Acesta contine bromelaina, o enzima care are efecte asemanatoare cu ale ceaiurilor mentionate anterior.

STAI DEPARTE DE ZAHAR

Circa 20 de lingurite de zahar consumat zilnic sub forma mancarurilor procesate, inclusiv in iaurturi, sosuri, sau in mancarea semi-preparata aduc un aport de 325 de calorii "goale". Productia de insulina creste odata cu cresterea aportului de zahar, care poate incetini metabolismul, astfel incat acele calorii goale sa fie si mai greu de ars. Citeste cu atentie etichetele si limiteaza-ti aportul de zahar cat mai mult posibil.

Mananca numai proteine si legume cu frunze verzi la cina, fara desert si gustari in timpul noptii. Poti sa tii chiar un jurnal al meselor zilnice si sa iti tii astfel mai bine greutatea sub control. Scrie ce mananci si ce simti in regiunea abdominala de fiecare data cand mananci ceva, pentru a-ti da seama care alimente sau care obiceiuri alimentare (combinarea anumitor alimente) iti provoaca balonare.

Organismul retine apa atunci cand nivelul de sodiu si potasiu sunt date peste cap. Mananca un cartof copt fara coaja si ia-ti un aport de 610 mg de magneziu, jumatate de cana de fasole alba (595 m magneziu) sau o cana de spanac gatit (839 mg magneziu) si mentine echilibrul de care organismul tau are nevoie, in timp ce iti mentii abdomenul mai plat.

Atunci cand bacteriile naturale din stomac nu se mai gasesc in echilibru, acest lucru iti poate incetini digestia si poate conduce la balonare. Culturile active care se regasesc in iaurt sau bauturile probiotice pot sa te ajute sa iti recapeti aceste echilibre.

Abdomenele in sine nu te pot ajuta sa scapi de grasimea abdominala, dar sunt miscarile finale necesare sculptarii muschilor abdominali odata ce ai eliminat grasimea in exces prin dieta si exercitii.



Alexandra Igna


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca foarte bine.)

Acest articol a fost vizualizat de 91794 ori.



Ce faci cand ai picioarele umflate?

15 Iulie 2024

Sistemul limfatic consta intr-o retea de vase, organe si ganglioni care strabat tesuturile corpului, colectand si drenand excesul de fluide si alte materii, prin circulatia limfei. Limfa este o materie lichida pusa in miscare prin contractiile musculare, fiind prezenta in capilarele limfatice din majoritatea tesuturilor.

Doar cateva parti ale corpului, cum ar fi epiderma pielii, membranele mucoase, maduva osoasa si sistemul nervos central, sunt lipsite de capilare limfatice. Plamanii, intestinul si aparatul uro-genital au, in schimb, numeroase astfel de vase.

Daca vrei o cale usoara de a-ti sustine sistemul limfatic, ai la indemana o serie de plante cu beneficii pentru circulatia limfei, pe care le poti folosi la prepararea ceaiurilor si a unor mancaruri sau pentru aplicare locala. Ia un pix si noteza: Brusture, Sulfina, Papadie, Trifoi-rosu, Sarsaparilla, Lipicioasa, Urzica, Dragavei

Toate beneficiile acestor plante le regasesti in LIMFANOX Drenaj Detox, un supliment alimentar destinat sustinerii sanatatii sistemului limfatic. Formula sa contine extracte standardizate din cele 8 plante, menite sa ajute functia de drenaj a limfei


Alimentele si inteligenta

10 Iulie 2024

Alimentația joacă un rol crucial în menținerea și îmbunătățirea funcțiilor cognitive. Consumul unor alimente bogate în nutrienți esențiali poate contribui semnificativ la dezvoltarea și protejarea sănătății creierului. Afla din acest clip ce alimente te ajuta sa iti cresti IQ-ul!


Citeşte cartea Performanță în sport

9 Iulie 2024

Vreau sa va prezint cartea "Performanță în sport", editată de Asociația Egoal și coordonată de Valentin Comănoaia. Cartea se concentrează pe îmbunătățirea cunoștințelor sportivilor în domenii dincolo de antrenament, cum ar fi comunicarea, psihologia sportivă, nutriția, educația financiară și refacerea.

Cartea își propune să ofere informații valoroase pasionaților de sport și sportivilor pe teme esențiale pentru dezvoltarea lor, inclusiv refacerea mentală și fizică, educația financiară și brandingul personal.

Capitolul despre nutritie este scris de mine si aici discut rolurile nutriției sportive în optimizarea performanțelor, ajutarea recuperării, reducerea riscurilor de accidentare, dezvoltarea masei musculare, atingerea unei compoziții corporale optime și menținerea sănătății.

Capitolul acoperă furnizarea de energie, macronutrienți (proteine, carbohidrați, grăsimi), micronutrienți (vitamine, minerale), hidratarea și sfaturi practice despre alimentația sportivilor înainte, în timpul și după competiții.

Capitolul despre educație financiară: Scris de Adrian Căruceru, acest capitol subliniază importanța alfabetizării financiare pentru sportivi, evidențiind capcanele comune, cum ar fi cheltuielile excesive și ratele ridicate de faliment în rândul foștilor sportivi. Oferă strategii pentru gestionarea eficientă a banilor, economisire, investiții și consultarea planificatorilor financiari.

Capitolul despre refacere și recuperare: Scris de Dr. Codruța Cioponea, acest capitol explică diferența dintre refacere (după efort) și recuperare (după accidentare). Detaliază semnele care indică necesitatea consultului medical și evidențiază tehnici de refacere precum masajul, hidratarea, nutriția, somnul și stretching-ul.

Capitolul despre branding personal și comunicare: Ioana Cosma, un profesionist din media, discută importanța brandingului personal pentru sportivi, în special pe rețelele sociale. Oferă ghiduri pentru o prezență online eficientă și interacțiuni cu presa, subliniind necesitatea autenticității și relațiilor profesionale.

Capitolul despre psihologia sportivă: Radu Predoiu, psiholog sportiv, explorează modul în care psihologia sportivă ajută sportivii să se înțeleagă pe ei înșiși, să gestioneze stresul și anxietatea, să îmbunătățească motivația, să facă față succesului și să se recupereze după eșecuri. De asemenea, sprijină antrenorii și părinții în rolurile lor.

Public țintă: Cartea este recomandată atât sportivilor profesioniști, cât și celor aspiranți, antrenorilor și oricui pasionat de sport. Este prezentată ca un ghid cuprinzător pentru aspectele esențiale din afara terenului legate de performanța sportivă.

Puteţi comanda cartea pe www.egoal.ro


Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENTUL TIP ODIHNA-PAUZA
Metoda de antrenament pe care v-o propun astazi se adreseaza ...
ANTRENAMENT CORECTOR
Nimic nu este mai urat decat sa vezi o persoana ...


CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Este o zi torida de vara afara si tu te ...
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
De foarte multi ani exista in lumea sportului si cu ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 13 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii