Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam STERILITATEA, COMBATUTA CU LEMN DULCE SI LAPTISOR DE MATCA
POFTITI LA SLABIT! MARGARETA - CASTIGATOAREA CONCURSULUI
METODE DE PREVENIRE A DIFERITELOR TIPURI DE NEOPLASME
CSID - Bucurati-va din plin de inghetata
MEDICAMENTUL QNEXA


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole TABATA, ANTRENAMENT IN 4 MINUTE
CSID - Alimentele functionale, recomandate in dieta zilnica
DA JOS BURTA! editia 2010
PATRATELE CU SUSAN
SLABIREA, OBIECTIV EUROPEAN
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi Fierbinte
Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Nutritie » ALIMENTE CARE ANULEAZA EFECTELE UNUI ANTRENAMENT EFICIENT

ALIMENTE CARE ANULEAZA EFECTELE UNUI ANTRENAMENT EFICIENT


ALIMENTE_CARE_ANULEA_62522.jpgMergi des la sala pentru a-ti modela o silueta armonioasa, fara "rotunjimi" inestetice? Exercitiile fizice te ajuta sa arzi rapid caloriile, dar alimentatia este la fel de importanta pentru a obtine rezultatele dorite. Daca vrei sa ai o silueta de vis trebuie sa inveti cum sa combini antrenamentele intense cu o dieta inteligenta, care stimuleaza metabolismul. In afara de numarul total de calorii pe care le consumi in fiecare zi, este esential ca, dupa incheierea exercitiilor fizice, sa alegi gustari care mentin constant ritmul de ardere a grasimilor.

Iata care sunt alimentele care anuleaza efectele antrenamentelor:

1.Oua prajite

Ouale sunt o sursa importanta de proteine si, conform specialistilor, nu cresc riscul de afectiuni cardiovasculare daca sunt consumate cu moderatie (2-3 pe saptamana). Cu toate acestea, este important sa nu mananci oua prajite deoarece contin grasimi saturate, care cresc nivelul colesterolului. Ouale fierte sunt o gustare rapida, usor de transportat, cu putine calorii. Consuma-le cu sare de mare, suc de lamaie si cimbru macinat pentru a-ti reface rezervele de energie dupa exercitiile solicitante.

2. Pizza

Aceasta combinatie de grasimi saturate, sare si faina rafinata este "cosmarul" antrenorilor de fitness. Desi are un gust delicios, pizza contribuie semnificativ la acumularea kilogramelor in plus. Daca ti-e pofta de pizza, dar nu vrei sa-ti periclitezi silueta, poti pregati chiar tu o varianta hipocalorica: foloseste un blat din faina integrala, carne slaba de pui sau curcan, ardei gras taiat rondele, ceapa, masline, sos de rosii preparat la blender, maghiran, oregano si branza de capra.

3.Bomboane sau prajituri

Te simti obosit la sfarsitul antrenamentului, iar prajiturile insiropate si bomboanele aromate ti se par apetisante? Ei bine, dulciurile nu te vor ajuta sa ai un tonus excelent. Prajiturile si bomboanele iti dau energie pentru scurt timp, dar dupa aceea senzatia de oboseala se va accentua. In plus, nu contin vitamine sau minerale, ci mult zahar, coloranti si grasimi nocive pentru sanatatea ta. Ciocolata amaruie este desertul recomandat de nutritionisti dupa un antrenament intens. Acest tip de ciocolata contine antioxidanti, care favorizeaza eliminarea toxinelor din organism si eliminarea rapida a kilogramelor in exces.

4.Branza topita

Desi branza este o sursa excelenta de proteine si calciu, restabilind echilibrul organismului suprasolicitat in timpul exercitiilor fizice, evita sa cumperi diferite sortimente de branza topita care contin conservanti, coloranti si grasimi care cresc riscul de afectiuni cardiovasculare. Nutritionistii considera ca este mai bine sa consumi 30g de branza naturala de trei ori pe saptamana, preferabil de capra sau de oaie, in locul branzei topite cu diverse arome care favorizeaza depunerea colesterolului pe peretii arterelor si stocarea grasimii in zona abdomenului.

5. Cartofi prajiti

Crocanti si aurii, cartofi prajiti sunt in topul listei pofticiosilor, dar adauga centimetri in plus si iti pot sabota eforturile de a slabi. Potrivit specialistilor, cartofii prajiti nu contin proteine, dar au multe grasimi nocive. Dupa ce pleci de la sala, nu te opri sa comanzi o portie de cartofi prajiti si ketchup, ci savureaza cartofii in mod inteligent, mentinand-ti greutatea ideala. Un cartof copt, cu 2 linguri de fasole rosie fiarta, cateva rondele de ceapa si putin marar sunt o gustare hranitoare, care te mentine in forma. Daca vrei o varianta crocanta si aromata de cartofi, prepara-i la cuptor, cu felii de lamaie si rozmarin.

6.Mezeluri

Baconul, salamurile sau sunca presata pot anula efectele oricarui antrenament. Aromate si picante, dar lipsite de nutrientii esentiali pentru refacerea organsimului dupa efort fizic, mezelurile sunt pe "lista neagra" a antrenorilor de fitness, dar si a medicilor. Mezelurile contin grasimi saturate, care duc la cresterea nivelului de colesterol si a trigliceridelor. De asemenea, in componenta acestor alimente se regaseste un procent ridicat de sare, care favorizeaza hipertensiunea arteriala si afectiunile cardiovasculare. Daca vrei sa te mentii in forma si sa ai mereu energie, evita mezelurile pentru ca favorizeaza retentia de apa, celulita si depunerea grasimii in zona abdomenului si a coapselor. In loc sa mananci bacon sau salam, poti pregati rapid o friptura la gratar, foarte consistenta si gustoasa. Dupa antrenament, nutritionistii iti recomanda sa consumi carne de vita sau curcan. Asteapta 30 de minute-1 ora inainte de a lua masa.

Carnea de vita poate fi marinata cu lamaie si ulei de susan, iar cea de curcan cu rozmarin si ulei de masline extravirgin. Pentru a mentine rata de ardere a grasimilor chiar si dupa terminarea exercitiilor fizice nu trebuie sa iei o masa foarte consistenta. Astfel, este important sa fii atent la marimea portiei si sa renunti la garnitura si paine. O portie de friptura de vita sau curcan are marimea unei palme fara degete. Daca nu vrei sa consumi friptura simpla, poti pregati un sos light. Amesteca 200 ml iaurt degresat cu frunze de menta proaspata si putina coaja de lamaie. Serveste sosul cu friptura suculenta si vei savura o gustare apetisanta care nu adauga centimetri in plus.



Amalia Scurt


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca foarte bine.)

Acest articol a fost vizualizat de 51519 ori.



Ce trebuie sa faci ca sa ai plamani sanatosi

17 Iunie 2024

Plămânii sunt esențiali pentru viața noastră, iar menținerea lor sănătoasă este crucială pentru un stil de viață activ și fără probleme respiratorii. În acest videoclip, vom explora tot ce trebuie să știi despre sănătatea plămânilor și cum să îi menții în formă maximă

Iata ce vei învăța din acest video:

  • Importanța plămânilor pentru sănătatea generală.
  • Factori care pot afecta sănătatea plămânilor.
  • Metode și exerciții simple pentru a îmbunătăți capacitatea pulmonară.
  • Sfaturi pentru evitarea factorilor de risc precum fumatul și poluarea.
  • Ce plante te ajuta sa previi si sa combati afectiunile plamanilor.
  • Beneficiile unei alimentații sănătoase pentru plămâni. R
  • ăspunsuri la întrebări frecvente despre bolile pulmonare și prevenția acestora.


Secretul tineretii cu coenzima Q10

3 Iunie 2024

Descoperă puterea coenzimei Q10 și impactul său asupra sănătății tale! În acest videoclip, vom explora ce este coenzima Q10, cum funcționează în organism și de ce este esențială pentru energia celulară. Află cum coenzima Q10 poate îmbunătăți sănătatea inimii, pielii și poate încetini procesul de îmbătrânire.

Coenzima Q10 este o molecula asemanatoare vitaminelor, liposolubila, prezenta in membranele celulare din corpul uman, mai ales in inima, ficat, rinichi si pancreas. Este disponibila sub doua forme: ubichinolul, forma activa, care poate fi utilizata imediat de organism si ubichinona - forma oxidata.

Coenzima Q10 contribuie la generarea de energie in celule, producand antioxidantul adenozin trifosfat (ATP), care protejeaza celulele impotriva stresului oxidativ, responsabil pentru multe probleme de sanatate.


Cum alegi eficient suplimentele nutritive

27 Mai 2024

Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de a-si imbunatati starea de sanatate, de a avea mai multa energie sau pentru a acoperi anumite carente alimentare.

Spre deosebire de medicamente, care se supun unor reglementari stricte, suplimentele alimentare nu trec prin acelasi proces riguros de verficare, iar producatorii nu trebuie neaparat sa dovedeasca beneficiile, nu se fac asigurari de calitate si nu li se cere sa arate gradul de siguranta in administrare.


Articole din aceeasi categorie

TOP 10 ALIMENTE CAPCANA TOP 10 ALIMENTE CAPCANA
Ai venit din concediu si primul lucru pe care l-ai ...
REMEDII NATURALE IMPOTRIVA BOLILOR PARAZITARE REMEDII NATURALE IMPOTRIVA BOLILOR PARAZITARE
Bolilele parazitare se intalnesc cel mai adesea la copii, insa ...


SOIA - ALIMENT-MEDICAMENT SOIA - ALIMENT-MEDICAMENT
Soia provine din Asia , unde era cultivata cu 3000 ...
DEZVALUIRILE UNUI MIT: ACNEEA SI ALIMENTATIA DEZVALUIRILE UNUI MIT: ACNEEA SI ALIMENTATIA
Despre acnee s-au scris prea multe. Despre cine o da ...


Alte articole despre Nutritie






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 6 din 13






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii