Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Dietele bogate in proteine si cu putini carbohidrati
DEZVALUIRILE UNUI MIT: ACNEEA SI ALIMENTATIA
GALUSTE CU PRUNE
MICOZELE CUTANATE
CUM II INVATAM PE COPII SA MANANCE SANATOS?


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Exercitii pentru muschii oblici abdominali 2
CSID - Consumati sucuri de fructe!
MEDICAMENTELE CARE TE INGRASA
CUM II INVATAM PE COPII SA MANANCE SANATOS?
SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Beneficiile consumului de quinoa Fierbinte
Ai incercat vreodata un preparat pe baza de quinoa?rnDaca nu, atunci ar trebui sa experimentezi gustul acestei...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Fluturari la scripeti
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Fluturari la scripeti


Fluturari_la_scripet_32371.jpg

pectoral mare, pectoral mic

 

Forma clasica a acestui exercitiu se executa in pozitia stand in picioare. Aplecati trunchiul spre inainte, departati talpile la latimea umerilor si mentineti coatele usor indoite. Prindeti manerele cablurilor atasate scripetilor de sus (de obicei, aceste aparate au un scripete jos si unul sus). Puteti face un pas inaintea liniei ce uneste cei 2 scripeti.

Intindeti bratele in lateral. Inspirati si impingeti manerele intr-o miscare similara unei imbratisari. Expirati spre finalul miscarii. Miscarea poate fi finalizata atunci cand mainile se unesc sau se poate continua prin incrucisarea cablurilor. Reveniti lent la pozitia intiala. Acest exercitiu actioneaza in mare masura asupra pectoralului mic, aflat sub pectoralul mare.

Exercitiul se poate efectua folosind cablurile atasate scripetilor inferiori. Miscarea este similara, insa vor fi solicitate cu precadere partile inferioara si mediala a pectoralului mare.

O alta forma posibila este cea in care sportivul se aseaza culcat pe spate pe o banca, folosind cablurile atasate scripetilor inferiori (exercitiu similar cu fluturarile laterale cu gantere).

Fluturari_la_scripet_86172.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 13530 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii