Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam 10 ALIMENTE CARE ELIMINA STRESUL SI ANXIETATEA
Efedrina
CROMOTERAPIA
TOTUL DESPRE ALIMENTELE-MEDICAMENT
Extensia reversa unilaterala a antebratului la scripete


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole AUTOMEDICATIA, DEPENDENTA DE PSIHOTROPE
SOIA - ALIMENT-MEDICAMENT
Flotari
CSID - Semntele e in reduc colesterolul
Stretching - coapse - exercitii set 1
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Secretul tineretii cu coenzima Q10 Fierbinte
Descoperă puterea coenzimei Q10 și impactul său asupra sănătății tale! În acest videoclip, vom explora...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » TRENDURI PENTRU ANTRENAMENTELE ANULUI 2013

TRENDURI PENTRU ANTRENAMENTELE ANULUI 2013


TRENDURI_PENTRU_ANTR_75695.jpgDaca te intrebi care sunt principalele trenduri in materie de antrenament pentru anul 2013, ai venit unde trebuia. Pe scurt, antrenamentul de forta si cel bazat pe greutatea corporala se numara printre principalele trenduri de fitness ale anului 2013.

Antrenamentul bazat pe greutatea corporala presupune folosirea unui echipament minimal, iar flotarile, tractiunile si abdomenele se numara printre exercitiile de tip clasic care fac parte din aceasta categorie de execitiile fizice. Pilates si antrenamentul bazat pe mingile de stabilitate nu se numara intr-un top 20 al celor mai populare tipuri de antrenament recomandate pentru anul 2013. La fel sta treaba si in cazul spinningului, iar explicatiile sunt probabil legate de nevoia de a face cat mai multe economii; asadar, proprietarii de cluburi si clientii acestora doresc sa se reintoarca la programele de baza, care nu necesita antrenamente sau echipamente specializate. In cazul spinningului, de exemplu, e nevoie de echipament realtiv scump, iar instructorii trebuie sa fie profesionisti specializati pe partea de spinning.

Daca te intereseaza o serie de exericitii pe care sa poti sa le executi acasa, fara constrangeri, iata cateva idei pe care ar fi bine sa le notezi undeva:

METODA ZIG-ZAG

In primul rand, daca vrei sa ai o silueta supla si un corp atragator, o sa trebuiasca sa iti activezi cat de multi muschi poti si sa treci de la un exercitiu la altul intr-un ritm cat se poate de alert. Antrenamentele care implica exercitii de rezistenta urmate de exercitii cardio care sunt extrem de energice sunt cele mai recomandate in acest sens. Metoda aceasta de antrenament mai este cunoscuta si sub denumirea de zig-zag si rezultatele folosirii ei sunt cresterea masei musculare si scaderea cantitatii de grasime corporala prin activarea mai multor fibre musculare si arderea unui numar mare de calorii intr-un interval scurt de timp.

Aceste exercitii care te ajuta sa arzi grasimi fara a trebui sa mergi la sala sunt prezentate sub forma a doua seturi (fara pauza intre ele) si au potentialul de a te ajuta sa intri intr-o forma de zile mari in scurt timp. Ar fi bine sa faci acest antrenament in trei zile neconsecutive ale saptamanii. Incepe cu primul exercitiu si fa cat de multe repetari poti in 60 de secunde, apoi treci la exercitiul al doilea si fa, din nou, cat de multe repetari poti in 60 de secunde. Continua pana ai ajuns la finele celor opt exercitii care completeaza acest super-antrenament. Acum, ai realizat un circuit. Odihneste-te un minut sau doua si repeta, pana cand ai realizat doua sau trei circuite.

Iata care sunt cele opt exercitii care fac parte din acest circuit:

FANDARI FRONTALE

Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor si tine mainile pe solduri. Paseste inainte cu piciorul drept si coboara-ti incet corpul pana cand genunchiul drept este indoit la cel putin 90 de grade. Impinge-te inapoi spre pozitia de start si repeta folosindu-te de piciorul stang. Acum, ai executat o repetare.

SARITUTRA IN INALTIME

Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor, cu degetele de la picioare indreptate inainte. Atinge-ti usor degetele in spatele urechilor si intinde-ti coatele in lateral. Indoaie-ti genunchii, apoi sari cat de sus poti. Aterizeaza usor pe portiunea din spatele degetelor de la picioare si coboara-ti corpul, pregatindu-te pentru urmatoarea saritura in inaltime

FLOTARI

Stai intr-o pozitie de flotare si tine-ti picioarele departate la nivelul umerilor. Cu mainile usor in afara nivelului umerilor, corpul tau ar trebui sa formeze o linie dreapta de la cap la calcaie. Coboara-ti corpul spre saltea pana cand pieptul aproape ca atinge podeaua. Mentine pozitia, apoi impinge-te inapoi in pozitia de start cat de repede poti. Acum, ai executat o repetare.

INDOAIE SI IMPINGE

Cu bratele in lateral, stai in picioare cu picioarele departate la nivelul umerilor. Dintr-o singura miscare, indoaie-ti genunchii si pune-ti mainile pe podea pe oricare din partile laterale ale picioarelor. Apoi, sari cu ambele picioare inapoi ca si cand ai fi intr-o pozitie de flotare, tinandu-ti spatele drept. Fa inversul miscarii pentru a te intoarce in pozitia de start. Aceasta este o repetare.

GHEMUIRE PLIATA

Stai cu picioarele departate circa 60 sau 90 de centimetri, cu degetele de la picioare departate spre exterior. Pune-ti mainile pe solduri si coboara-ti corpul pana cand coapsele iti sunt paralele cu podeaua. Ia o pauza scurta, apoi impinge-te incet inapoi in pozitia de start. Aceasta este o repetare.

SARITURA IN DEPARTAT CU REVENIRE IN STAND

Stai cu picioarele departate la cativa centimetri si cu bratele in lateral. Ridica-ti in mod simultan bratele deasupra capului si sari cu picioarele departate ceva mai mult decat distanta dintre umeri. Fara a lua o pauza, inverseaza rapid miscarea. Repeta.

_

EXERCITIUL T

Incepe dintr-o pozitie de flotare, asezandu-ti corpul intr-o linie dreapta de la cap la calcaie. Tine-ti bratele drepte si muta-ti greutatea in bratul drept, roteste-ti trunchiul spre dreapta, apoi ridica-ti bratul drept spre tavan astfel incat corpul tau sa formeze litera T. Piciorul drept ar trebui sa fie acum deasupra piciorului stang. Mentine pozitia circa trei secunde si revino in pozitia de start, apoi repeta pentru cealalta parte a corpului. Astfel, vei fi executat o repetare.

ROTATIA DIN STAND

Stai pe podea cu picioarele in fara ta, genunchii indoiti si calcaiele ridicate la cativa centimetri in aer. Lasa-te pe spate la un unghi de 45 de grade si intinde-ti bratele in fata pieptului, impreunandu-ti palmele. Roteste-ti incet trunchiul spre dreapta, mentine putin pozitia, apoi roteste-te spre stanga. Continua, alternand partile.



slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 54025 ori.



Secretul tineretii cu coenzima Q10

3 Iunie 2024

Descoperă puterea coenzimei Q10 și impactul său asupra sănătății tale! În acest videoclip, vom explora ce este coenzima Q10, cum funcționează în organism și de ce este esențială pentru energia celulară. Află cum coenzima Q10 poate îmbunătăți sănătatea inimii, pielii și poate încetini procesul de îmbătrânire.

Coenzima Q10 este o molecula asemanatoare vitaminelor, liposolubila, prezenta in membranele celulare din corpul uman, mai ales in inima, ficat, rinichi si pancreas. Este disponibila sub doua forme: ubichinolul, forma activa, care poate fi utilizata imediat de organism si ubichinona - forma oxidata.

Coenzima Q10 contribuie la generarea de energie in celule, producand antioxidantul adenozin trifosfat (ATP), care protejeaza celulele impotriva stresului oxidativ, responsabil pentru multe probleme de sanatate.


Cum alegi eficient suplimentele nutritive

27 Mai 2024

Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de a-si imbunatati starea de sanatate, de a avea mai multa energie sau pentru a acoperi anumite carente alimentare.

Spre deosebire de medicamente, care se supun unor reglementari stricte, suplimentele alimentare nu trec prin acelasi proces riguros de verficare, iar producatorii nu trebuie neaparat sa dovedeasca beneficiile, nu se fac asigurari de calitate si nu li se cere sa arate gradul de siguranta in administrare.


Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre

21 Mai 2024

Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata vietii! Daca vrei sa fii in forma cat mai multi ani si sa te bucuri de o viata lunga, poti adopta anumite obiceiuri care iti cresc sansele de longevitate. Sigur, nimic nu-ti garanteaza ca vei trai 100 de ani daca mananci sanatos, deoarece durata de viata e rezultatul mai multor factori, iar pe o parte dintre ei nu ii poti controla, de exemplu, genetica.

Totusi, sta in puterea ta sa te concentrezi pe ceea ce poti influenta si sa faci alegeri mai bune in viata cotidiana. Legatura dintre longevitate si stil de viata, in special alimentatie, a fost pusa in lumina reflectoarelor prin conceptul de „zone albastre” si despre acest subiect iti voi vorbi in acest clip.


Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENTUL TIP ODIHNA-PAUZA
Metoda de antrenament pe care v-o propun astazi se adreseaza ...
ANTRENAMENT CORECTOR
Nimic nu este mai urat decat sa vezi o persoana ...


CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Este o zi torida de vara afara si tu te ...
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
De foarte multi ani exista in lumea sportului si cu ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 13 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii