Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CAPACITATEA OXIDATIVA A MUSCHILOR
OBEZITATEA LA PACIENTII DIABETICI IN VARSTA
RAMAT LA SCRIPETE
Elena Diaconu
CSID - Alimente benefice pentru copilul tau, dar nu si pentru tine


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole LEGATURA DINTRE BOLI SI VIATA INTRAUTERINA
Valori nutritionale produse zaharoase
Flexii inverse
CUM TE ANTRENEZI DUPA CE RENUNTI LA TIGARI?
MINUNI ALE TEHNICII, AJUTOR PENTRU PACIENTI
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre Fierbinte
Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » BODY ROCK 2

BODY ROCK 2


BODY_ROCK_2_61672.jpgLa vremuri noi...antrenamente noi. Sau cel putin trenduri nou-noute pentru 2011 in materie de fitness. Si cum tot ce e nou si interesant pare sa vina de peste Ocean, BodyRock pare sa nu faca exceptie. BodyRock este numele unui tip de antrenament relativ nou in tara noastra, dar care isi are originile in S.U.A. De ce ar trebui sa-ti dedici timpul liber acumularii unor informatii noi referitoare la aceasta forma de fitness? In primul rand, pentru ca s-ar putea sa te fi plictisit deja de vechile exercitii pe care le repeti la infinit saptamana de saptmana. In al doilea rand, pentru ca BodyRock te poate invata niste miscari cu totul si cu totul incendiare. In al treilea rand, pentru ca niciodata nu strica sa stii mai mult, indiferent de ce domeniu vorbim.

AVANTAJE IMEDIATE

Pentru inceput, te vei simti mult mai bine stiind ca ai invatat ceva nou. Apoi, te vei bucura din plin de beneficiile exercitiilor nou invatate asupra intregului corp. Indiferent de zona problematica pe care incerci sa o invingi de ceva vreme, cu siguranta vei da peste o serie de exercitii care sa te multumeasca in sfarsit. Datorita caracteristicilor particulare ale acestor exercitii, antrenamentele vor parea mai eficiente ca niciodata, silueta ta se va modela vazand cu ochii si fermitatea dupa care tanjesti atata, in special vara, se va simti in sfarsit ca acasa pe coapsele si abdomenul tau.

Daca doresti sa slabesti pentru a incapea in noul costum de baie fara probleme, BodyRock te poate ajuta si in acest sens. Prin intermediul unui exercitiu usor de executat, ai putea sa slabesti un kilogram sau doua pe nesimtite. Iata ce trebuie sa faci: adopta o pozitie de semifandare, cu bratele intinse. Incepe sa faci cercuri ample cu bratele, indreptate spre inapoi. Ridica piciorul din spate prin intermediul unei sarituri usoare si executa circa 10 repetari pentru fiecare picior de sustinere.

Daca am reusit sa-ti trezesc interesul catusi de putin, iata alte cateva exercitii care sa te faca sa intelegi mai bine povestea din spatele BodyRock.

EXERCITIU PENTRU BRATE

Pentru a incepe cu ceva mai usor digerabil, iata un exercitiu care sa te ajute sa te familiarizezi cu BodyRock si sa-ti lucrezi bratele in acelasi timp:

Exercitiu 1:

-pozitia de start: pe spate, intins, cu abdomenul incordat si picioarele incrucisate.

-exercitiul propriu-zis: Incepe prin a-ti sprijini greutatea corpului pe talpi si palme, apoi incepe sa iti ridici bazinul, incordandu-ti abdomenul si posteriorul. Indoaie coatele si exercita o presiune usoara pe acestea. Ai grija ca omoplatii sa iti fie in permanenta trasi spre spate, iar bratele sa fie paralele. Circa 20-30 de repetari ar trebui sa fie suficiente, pentru inceput.

Exercitiu 2:

-pozitie de start: stand cu picioarele departate, cel stang in spate si bratele in garda.

-exercitiu propriu-zis: incepe sa pivotezi piciorul stang si sa lovesti cu mana dreapta. Revino in pozitia de garda si pivoteaza piciorul drept, lovind cu bratul stang de data aceasta. Executa 6-8 repetari pentru fiecare brat.

EXERCITII PENTRU ABDOMEN (SI FESE)

Aceste exercitii ar trebui sa te ajute sa iti modelezi regiunile cele mai "sensibile" din punct de vedere estetic. Iata ce trebuie sa faci:

Exercitiu 1:

-pozitia de start: intins pe spate, astfel incat intreaga greutate a corpului sa fie atent distribuita pe talpi si palme.

-exerictiu propriu-zis: tinand abdomenul si fesele incordate la maximum, incepe sa ridici bratul stang si piciorul drept spre tavan. Ai grija sa nu rasucesti deloc bazinul si sa nu iti pierzi echilibrul atunci cand executi acest exercitiu. Schimba bratul si piciorul corespunzator si executa 5-10 repetari in circa 2-3 seturi, pentru inceput.

Exercitiu 2:

-pozitie de start: stand in picioare si sprijinind mana stanga in talie.

-exercitiu propriu-zis: Cu ajutorul unui kettlebell, incepe sa ridici incet cotul spre tavan, avand grija sa iti mentii antebratul in plan vertical. Odata ce cotul ajunge la nivelul umarului, exercitiul va fi complet. Schimba mana de sprijin si repeta de circa 25-30 de ori.

Exercitiu 3:

pozitie de start: stand cu picioarele departate la o distanta mai mare decat latimea umerilor.

-exercitiu propriu-zis: Incepe sa iti cobori bazinul pe verticala si mentine-ti mainile intinse spre tavan. Acum e momentul sa iti incordezi fesele si sa iti ridici bazinul spre tavan. Circa 30 de repetari ar trebui sa fie suficiente.

Exercitiu 4:

pozitie de start: stand pe spate, cu picioarele aliniate cu trunchiul.

-exercitiu propriu-zis: asaza-ti palma stanga sub umar si impinge-te in palma astfel incat sa incepi sa iti ridici bazinul. Stai in aceasta pozitie pana numeri la 10 si schimba palma de sustinere.

Daca pornesti radioul si il fixezi pe un post cu muzica antrenanta, eventual iti rogi cateva prietene sau prieteni sa se antreneze alaturi de tine, cu siguranta ca vei descoperi beneficiile BodyRock-ului in scurt timp.

_



Alexandra Igna


slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 52009 ori.



Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre

21 Mai 2024

Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata vietii! Daca vrei sa fii in forma cat mai multi ani si sa te bucuri de o viata lunga, poti adopta anumite obiceiuri care iti cresc sansele de longevitate. Sigur, nimic nu-ti garanteaza ca vei trai 100 de ani daca mananci sanatos, deoarece durata de viata e rezultatul mai multor factori, iar pe o parte dintre ei nu ii poti controla, de exemplu, genetica.

Totusi, sta in puterea ta sa te concentrezi pe ceea ce poti influenta si sa faci alegeri mai bune in viata cotidiana. Legatura dintre longevitate si stil de viata, in special alimentatie, a fost pusa in lumina reflectoarelor prin conceptul de „zone albastre” si despre acest subiect iti voi vorbi in acest clip.


Beneficiile ginsengului

13 Mai 2024

Multe dintre produsele si alimentele acum la moda sunt, de fapt, vechi remedii naturale redescoperite si promovate ca la carte. Se pun reflectoarele pe beneficiile excelente pentru sanatate si capacitatea lor de a vindeca tot felul de boli.

Ginsengul face parte din aceste plante considerate miraculoase pentru sanatate, datorita rezultatelor sale in preventia si tratamentul mai multor afectiuni.



Slabirea si vointa

10 Mai 2024

“Vreau sa slabesc, dar nu am vointa. Ce pot face?”

Cand îti doresti sa slabesti, e nevoie de vointa ca sa faci primul pas. Depinde doar de tine sa iei decizia si apoi sa te apuci de dieta, de miscare si de celelalte obiceiuri sanatoase. Pana aici, pare ca lumea se descurca. Însa multi se pierd pe parcurs. Vointa se refera la capacitatea cuiva de a depune efort în mod constient pentru a atinge un scop stabilit. Este asociata cu hotararea si perseverenta, cu o anumita disciplina.



Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENTUL TIP ODIHNA-PAUZA
Metoda de antrenament pe care v-o propun astazi se adreseaza ...
ANTRENAMENT CORECTOR
Nimic nu este mai urat decat sa vezi o persoana ...


CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Este o zi torida de vara afara si tu te ...
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
De foarte multi ani exista in lumea sportului si cu ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 13 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii