Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam "TRUCURI" ALIMENTARE PENTRU SLABIRE
EXERCITIILE PENTRU ABDOMEN - DE EVITAT DIMINEATA
Suplimentele nutritive - intre publicitate si adevar stiintific
SECRETELE MERSULUI LA SALA
SEMINAR POWERPLATE (2008)


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole SARMALE DE POST
ALIMENTATIA CORECTA - O PROVOCARE
RAMAT LA SCRIPETE
MAESTRII BUCATARI ITI DEZVALUIE SECRETELE UNEI SILUETE DE VIS
STREETBALL - SPORTUL ELIBERARII
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Acizii grasi Omega-3. De ce sunt esentiali? Fierbinte
Un aport adecvat de acizi grasi omega-3 este extrem de important pentru mentinerea unei stari bune de sanatate,...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Antrenament » BODY ROCK 2

BODY ROCK 2


BODY_ROCK_2_61672.jpgLa vremuri noi...antrenamente noi. Sau cel putin trenduri nou-noute pentru 2011 in materie de fitness. Si cum tot ce e nou si interesant pare sa vina de peste Ocean, BodyRock pare sa nu faca exceptie. BodyRock este numele unui tip de antrenament relativ nou in tara noastra, dar care isi are originile in S.U.A. De ce ar trebui sa-ti dedici timpul liber acumularii unor informatii noi referitoare la aceasta forma de fitness? In primul rand, pentru ca s-ar putea sa te fi plictisit deja de vechile exercitii pe care le repeti la infinit saptamana de saptmana. In al doilea rand, pentru ca BodyRock te poate invata niste miscari cu totul si cu totul incendiare. In al treilea rand, pentru ca niciodata nu strica sa stii mai mult, indiferent de ce domeniu vorbim.

AVANTAJE IMEDIATE

Pentru inceput, te vei simti mult mai bine stiind ca ai invatat ceva nou. Apoi, te vei bucura din plin de beneficiile exercitiilor nou invatate asupra intregului corp. Indiferent de zona problematica pe care incerci sa o invingi de ceva vreme, cu siguranta vei da peste o serie de exercitii care sa te multumeasca in sfarsit. Datorita caracteristicilor particulare ale acestor exercitii, antrenamentele vor parea mai eficiente ca niciodata, silueta ta se va modela vazand cu ochii si fermitatea dupa care tanjesti atata, in special vara, se va simti in sfarsit ca acasa pe coapsele si abdomenul tau.

Daca doresti sa slabesti pentru a incapea in noul costum de baie fara probleme, BodyRock te poate ajuta si in acest sens. Prin intermediul unui exercitiu usor de executat, ai putea sa slabesti un kilogram sau doua pe nesimtite. Iata ce trebuie sa faci: adopta o pozitie de semifandare, cu bratele intinse. Incepe sa faci cercuri ample cu bratele, indreptate spre inapoi. Ridica piciorul din spate prin intermediul unei sarituri usoare si executa circa 10 repetari pentru fiecare picior de sustinere.

Daca am reusit sa-ti trezesc interesul catusi de putin, iata alte cateva exercitii care sa te faca sa intelegi mai bine povestea din spatele BodyRock.

EXERCITIU PENTRU BRATE

Pentru a incepe cu ceva mai usor digerabil, iata un exercitiu care sa te ajute sa te familiarizezi cu BodyRock si sa-ti lucrezi bratele in acelasi timp:

Exercitiu 1:

-pozitia de start: pe spate, intins, cu abdomenul incordat si picioarele incrucisate.

-exercitiul propriu-zis: Incepe prin a-ti sprijini greutatea corpului pe talpi si palme, apoi incepe sa iti ridici bazinul, incordandu-ti abdomenul si posteriorul. Indoaie coatele si exercita o presiune usoara pe acestea. Ai grija ca omoplatii sa iti fie in permanenta trasi spre spate, iar bratele sa fie paralele. Circa 20-30 de repetari ar trebui sa fie suficiente, pentru inceput.

Exercitiu 2:

-pozitie de start: stand cu picioarele departate, cel stang in spate si bratele in garda.

-exercitiu propriu-zis: incepe sa pivotezi piciorul stang si sa lovesti cu mana dreapta. Revino in pozitia de garda si pivoteaza piciorul drept, lovind cu bratul stang de data aceasta. Executa 6-8 repetari pentru fiecare brat.

EXERCITII PENTRU ABDOMEN (SI FESE)

Aceste exercitii ar trebui sa te ajute sa iti modelezi regiunile cele mai "sensibile" din punct de vedere estetic. Iata ce trebuie sa faci:

Exercitiu 1:

-pozitia de start: intins pe spate, astfel incat intreaga greutate a corpului sa fie atent distribuita pe talpi si palme.

-exerictiu propriu-zis: tinand abdomenul si fesele incordate la maximum, incepe sa ridici bratul stang si piciorul drept spre tavan. Ai grija sa nu rasucesti deloc bazinul si sa nu iti pierzi echilibrul atunci cand executi acest exercitiu. Schimba bratul si piciorul corespunzator si executa 5-10 repetari in circa 2-3 seturi, pentru inceput.

Exercitiu 2:

-pozitie de start: stand in picioare si sprijinind mana stanga in talie.

-exercitiu propriu-zis: Cu ajutorul unui kettlebell, incepe sa ridici incet cotul spre tavan, avand grija sa iti mentii antebratul in plan vertical. Odata ce cotul ajunge la nivelul umarului, exercitiul va fi complet. Schimba mana de sprijin si repeta de circa 25-30 de ori.

Exercitiu 3:

pozitie de start: stand cu picioarele departate la o distanta mai mare decat latimea umerilor.

-exercitiu propriu-zis: Incepe sa iti cobori bazinul pe verticala si mentine-ti mainile intinse spre tavan. Acum e momentul sa iti incordezi fesele si sa iti ridici bazinul spre tavan. Circa 30 de repetari ar trebui sa fie suficiente.

Exercitiu 4:

pozitie de start: stand pe spate, cu picioarele aliniate cu trunchiul.

-exercitiu propriu-zis: asaza-ti palma stanga sub umar si impinge-te in palma astfel incat sa incepi sa iti ridici bazinul. Stai in aceasta pozitie pana numeri la 10 si schimba palma de sustinere.

Daca pornesti radioul si il fixezi pe un post cu muzica antrenanta, eventual iti rogi cateva prietene sau prieteni sa se antreneze alaturi de tine, cu siguranta ca vei descoperi beneficiile BodyRock-ului in scurt timp.

_



Alexandra Igna

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 41578 ori.



Acizii grasi Omega-3. De ce sunt esentiali?

23 Mai 2022

Un aport adecvat de acizi grasi omega-3 este extrem de important pentru mentinerea unei stari bune de sanatate, atat la adulti, cat mai ales la copii, iar daca vine vorba de sportivi, cu atat mai mult.

Organismul mamiferelor nu este capabil sa produca acizi grasi omega-3, prin urmare, suntem dependenti de aportul alimentar.

Dar ce face acizii grasi omega-3 sa fie asa speciali?


De ce este important zincul

17 Mai 2022

Dupa fier, zincul este al doilea cel mai abundent oligomineral din corp, fiind prezent in toate celulele. Zincul este un mineral necesar organismului uman in cantitati mici, insa este implicat in numeroase procese ce tin de metabolismul celular.

El contribuie la activitatea enzimelor in reactii chimice esentiale, la sinteza proteinelor, cresterea celulelor, vindecarea ranilor, sanatatea pielii, sinteza ADN-ului si functionarea imunitatii.


Goji - consuma acest fruct!

9 Mai 2022

Goji este un fruct care a facut senzatie in ultimii ani, fiind parte din categoria asa-ziselor super-alimente, alaturi de kale, acai, chia, spirulina sau alge. Originar din China, acest fruct rosu-aprins a fost promovat insistent pentru proprietatile sale benefice pentru sanatate.

Sunt insa justificate aceste calitati sau nu? Urmareste acest clip ca sa afli raspunsul!



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA
Drumul catre o minte "in forma" nu este pavat doar ...
GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD
Artroplastia totala de sold consta in inlocuirea articulatiei coxo-femurale cu ...


EXERCITIILE PLIOMETRICE EXERCITIILE PLIOMETRICE
Acest tip de antrenament este de mult timp o marca ...
TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI
Tae Bo este o ultima moda in materie de exercitii ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 8 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii