Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Ciocolata - inger sau demon?
CONOPIDA LUPTA IMPOTRIVA CANCERULUI
CSID - Cum sa mananci ieftin si sanatos pe timp de criza
CEAIUL VERDE
DE CE NU AU SUCCES CELE MAI MULTE DINTRE CURELE DE SLABIRE


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole Oana Iaru
CSID - Solutia unui meniu echilibrat
STEROIZII ANABOLIZANTI - faci ce vrei, dar stii ce faci ?
MINTE VERSUS CORP
MODIFICARILE MORFOLOGICE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum alegi eficient suplimentele nutritive Fierbinte
Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » EXERCITII DE TONIFIERE IN APA

EXERCITII DE TONIFIERE IN APA


EXERCITII_DE_TONIFIE_72274.jpgDespre exercitiile in apa s-a tot scris in ultima vreme, si vara care se instaleaza tot mai confortabil in scaun in ultima vreme te face sa iti doresti sa mergi la mare, la Baile Felix, sau cel putin la un strand frumos amenajat si sa te balacesti in voie, sa inoti, si, de ce nu, sa faci fitness in apa. Vezi din ce in ce mai multi instructori de aquagym pe marginea piscinelor si bazinelor din tara, invatandu-i pe cei din apa cum sa se antreneze si sa combine balaceala cu exercitiile in apa. Fitness-ul acvatic reprezinta asadar o alternativa grozava la mersul la sala in sezonul cald, si daca doresti cu adevarat sa imbini utilul cu placutul, iti recomandam sa acorzi atentie acestei activitati. Vei reusi nu numai sa te mentii in forma, dar si sa te eliberezi de stres si sa iti protejezi in acelasi timp cu succes articulatiile si muschii.

Exista o serie de aparate specifice acestui tip de fitness din apa, iar apartul Moonwalker este un astfel de exemplu. Cauta un strand unde poti sa te bucuri de un astfel de aparat, in special daca suferi de probleme legate de solduri sau incheieturi. Lucreaza-ti toate grupele de muschi in voie, fara a exercita o presiune periculoasa asupra lor. Intra in apa pana la nivelul gatului si bucura-te astfel de reducerea considerabila a fortei gravitationale, executand un antrenament complet asemanator celor de la sala de antrenament cu ajutorul acestui antrenament.

Poti sa te bucuri din plin de avantaje similare celor obtinute cu ajutorul acestui aparat si daca executi miscari specifice fitness-ului, fara a te ajuta de un aparat special in apa. Daca suferi de probleme ale sistemului cardiac sau suferi de probleme de greutate sau ale coloanei vertebrale, aceste exercitii ar trebui sa te ajute de asemenea sa faci efortul fizic ce in alte conditii probabil ti-ar fi interzis. Poti sa iti imbunatatesti circulatia sangelui si sa iti reglezi tensiunea arteriala in mod considerabil, dar si sa iti mentii inima sanatoasa, intarindu-ti miocardul.

Exista exercitii speciale destinate fiecarei grupe de muschi pe care le poti executa in apa, si ajutandu-te de faptul ca apa iti va proteja considerabil articulatiile, nu ai niciun motiv sa nu iti lucrezi fiecare grupa de muschi in parte. Chiar daca esti deja adeptul antrenementelor pe uscat si ai dezvoltat propriul program de antrenament, poti oricand sa il adaptezi cu succes la mediul acvatic. Rezultatele vor fi aceleasi, daca nu chiar mai bune, pentru ca vei obosi mai greu in apa. Iata o serie de exercitii pe care ai putea sa le imbratisezi de fiecare data cand mergi la bazin sau la strand si ai ocazia sa faci putin mai multa miscare in apa, pe langa deloc banalul inot.

REGULI DE BAZA

Retine ca diferenta gravitationala te va incurca putin la inceput cand vei dori sa executi anumite exercitii, asa ca aloca-ti putin timp pentru a te obisnui cu aceasta forta. Distribuirea uniforma a greutatii pe ambele picioare si mentinerea abdomenului incordat pe toata durata executarii exercitiilor in apa ar trebui sa te ajute foarte mult. E recomandat sa nu fortezi nota, chiar daca esti in apa si ti se pare ca majoritatea exercitiilor sunt de 10 ori mai usor de executat decat in sala de forta. Fara intinderi si aplecari �dramatice� - s-ar putea sa resimti efectele dupa ce vei iesi din apa.

EXERCITII IN APA PENTRU ABDOMEN

Daca esti interesat in mod special sa iti lucrezi abdomenul in apa, poti sa executi diferite exercitii care stimuleaza muschii abdominali in apa. De exemplu, poti sa stai cu spatele sprijinit de marginea bazinului, sa te sprijini pe umeri si sa iti aduci picioarele in pozitia care imita statul pe scaun, fara a le indoi. Mentine pozitia vreme de 10 secunde, nu uita sa respiri corespunzator, si coboara apoi genunchii, repetand exercitiul. Mentine-ti spatele in pozitie cat mai dreapta pe toata durata exercitiului.

Un alt exercitiu eficient pentru abdomen pentru care vei avea nevoie de greutati de maini este urmatorul: stand in sezut in apa, intinde-ti picioarele si ai grija ca varfurile sa fie ridicate spre suprafata apei. Intinde-ti bratele si sprijina usor greutatile pe genunchi. Apoi, foloseste-te de muschii abdominali si apleaca-te inainte, in timp ce iti ridici pieptul spre genunchi. Mentine-ti picioarele drepte in permanenta. Un exercitiu care seamana cu cel anterior presupune sa te intinzi in fata, in timp ce iti pui abdomenul la treaba, incercand sa iti aduci pieptul aproape de genunchi. Revino in pozitia initiala, apoi repeta.

Un alt exercitiu care iti lucreaza abdomenul si care presupune de asemenea folosirea greutatilor in maini este acesta: inchipuie-ti ca ai sta pe un scaun in apa, adopta pozitia cu pricina si tine-ti mainile in lateral, departate de corp. Indoaie picioarele (picioarele trebuie sa fie apropiate) si apleaca-te spre stanga, apoi spre dreapta.

EXERCITII PENTRU MUSCHII FESIERI

Miscarea de forfecare este recomandata in apa pentru lucrarea muschilor fesieri si a bicepsilor femurali, tonifiindu-ti de asemenea muschii abdominali. De asemenea, un alt exercitiu care iti va tonifia muschii fesieri si soldurile este urmatorul: stai cu fata la marginea bazinului si tine-te folosindu-te de ambele maini. Ridica un picior in lateral si mentine spatele drept, apoi expira in timp ce ridici piciorul si nu rasuci glezna. Revino la pozitia initiala, repeta, si schimba piciorul de start.

EXERCITII PENTRU CVADRICEPS

Daca vrei sa executi un exercitiu care sa iti lucreze atat cvadricepsul, cat si bicesul femural, trebuie sa stai in apa mica, tinand picioarele departate la nivelul soldurilor, avand bratele indoite. Incepe prin a indoi incet genunchii, imitand o genuflexiune si impingand posteriorul cat de mult poti in spate. Nu arcui spatele si tine abdomenul incordat, expira si revino in pozitia initiala.



slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 60199 ori.



Cum alegi eficient suplimentele nutritive

27 Mai 2024

Multe persoane apeleaza la suplimente nutritive, ca vitamine, minerale sau extracte din plante, din dorinta de a-si imbunatati starea de sanatate, de a avea mai multa energie sau pentru a acoperi anumite carente alimentare.

Spre deosebire de medicamente, care se supun unor reglementari stricte, suplimentele alimentare nu trec prin acelasi proces riguros de verficare, iar producatorii nu trebuie neaparat sa dovedeasca beneficiile, nu se fac asigurari de calitate si nu li se cere sa arate gradul de siguranta in administrare.


Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre

21 Mai 2024

Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata vietii! Daca vrei sa fii in forma cat mai multi ani si sa te bucuri de o viata lunga, poti adopta anumite obiceiuri care iti cresc sansele de longevitate. Sigur, nimic nu-ti garanteaza ca vei trai 100 de ani daca mananci sanatos, deoarece durata de viata e rezultatul mai multor factori, iar pe o parte dintre ei nu ii poti controla, de exemplu, genetica.

Totusi, sta in puterea ta sa te concentrezi pe ceea ce poti influenta si sa faci alegeri mai bune in viata cotidiana. Legatura dintre longevitate si stil de viata, in special alimentatie, a fost pusa in lumina reflectoarelor prin conceptul de „zone albastre” si despre acest subiect iti voi vorbi in acest clip.


Beneficiile ginsengului

13 Mai 2024

Multe dintre produsele si alimentele acum la moda sunt, de fapt, vechi remedii naturale redescoperite si promovate ca la carte. Se pun reflectoarele pe beneficiile excelente pentru sanatate si capacitatea lor de a vindeca tot felul de boli.

Ginsengul face parte din aceste plante considerate miraculoase pentru sanatate, datorita rezultatelor sale in preventia si tratamentul mai multor afectiuni.



Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE
Din categoria antrenamentelor sau exercitiilor fizice distractive, relaxante si eficiente ...
SPORT IN PARC SPORT IN PARC
Desi a curs destul de multa cerneala pe tema importantei ...


RELAXARE SI SPORT LA PLAJA RELAXARE SI SPORT LA PLAJA
Ca tot incepem sa ne coacem incet si sigur in ...
SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII
Doi jucatori, doua rachete, un teren si o minge...nu, nu ...


Alte articole despre Antrenament






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 4 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii