Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam INTALNIRE CU CITITORII REVISTEI SLAB SAU GRAS
SCHIMBA-TI ATITUDINEA FATA DE EXERCITIILE FIZICE
CALCULATOR - CONSUMUL CALORIC AL DIVERSELOR ACTIVITATI
CSID - Dieta saraca in amidon
EXERCITIILE FIZICE, ALIATI DE NADEJDE IN LUPTA CU STRESUL SI DEPRESIA


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CATE POZE LE FACI COPIILOR?
Cafeina
RELAXARE SI SPORT LA PLAJA
Extensia pumnilor cu haltera
LA CE E BUN UN INSTRUCTOR PERSONAL?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
E bine sa consumi alimente alcaline? Fierbinte
Printre atatea diete si regimuri care te imbie cu promisiuni de tot felul, dieta alcalina iese in evidenta prin...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Antrenament » PROGRAM DE INTRAT IN FORMA

PROGRAM DE INTRAT IN FORMA


Unul dintre cele mai frecvent intalnite "fenomene" la sala este abandonul, datorita incapacitatii de a urma un program de antrenament prea dificil, ceea ce atrage dupa sine lipsa rezultatelor. Multi incepatori "se arunca" prea sus, adoptand programe de antrenament care nu li se potrivesc, in special in ceea ce priveste nivelul lor de dezvoltare fizica.

Va propunem un program dedicat celor care merg pentru prima data la sala. Acest program de antrenament are scopul pregatirii organismului pentru a face mai usoara trecerea de la nivelul de incepator la cel de mediu-avansat.

Indicatii generale

  • Acesta este un plan rapid, usor de urmat, dar care poate fi modificat dupa necesitati
  • Poate fi efectuat un singur antrenament pe saptamana pentru intretinere sau de 2-3 ori pe saptamana pentru dezvoltarea fortei
  • Lasati intre antrenamente 1-2 zile de pauza pentru refacere completa
  • Calitatea este mult mai importanta decat cantitatea. Invatati forma corecta a exercitiilor si tineti greutatea sub control - nu balansati trunchiul si nu aruncati greutatea
  • Incepeti antrenamentul cu numarul minim de repetari, apoi treptat, ajungeti la numarul maxim de repetari si incepeti sa adaugati progresiv 3-10% greutate pana ajungeti iar la numarul minim de repetari.
  • Daca nu puteti face numarul minim de repetari indicate, reduceti greutatea cu 3-10%.
  • Puteti inlocui unele dintre exercitii (de exemplu, genuflexiuni in loc de presa), daca nu aveti echipamentul necesar.
  • Ridicarea greutatii trebuie executata in 1-2 secunde, iar coborarea in 2-4 secunde.
  • Tineti un jurnal de antrenament in care sa notati greutatile folosite si progresele facute
  • Nu uitati sa va incalziti inainte de fiecare antrenament.

Programul de antrenament:

Incalzire: 5-10 minute de efort aerob (bicicleta, alergare usoara)

Exercitiul: Presa pentru picioare
Saptamana 1-4 Min/Max repetari :20-25
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 8-12 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Ramat cu bara
Saptamana 1-4 Min/Max repetari: 10-15
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 5-10 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Extensia coapselor
Saptamana 1-4 Min/Max repetari: 15-20
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 6-10 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Flotari
Min/Max repetari: cate puteti face in 60 de secunde

Exercitiul: Flexia coapselor la aparat
Saptamana 1-4 Min/Max repetari: 15-20
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 6-10 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Tractiuni la helcometru
Saptamana 1-4 Min/Max repetari: 10-15
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 6-10 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Ridicari pe varfuri la aparat
Saptamana 1-4 Min/Max repetari: 15-20
Saptamana 5-8 Min/Max repetari: 6-10 x 2 - 1-2 minute pauza

Exercitiul: Hiperextensii
Min/Max repetari: 10-15

Exercitiul: Abdomene
Min/Max repetari: 10-25 x 2 - 1 minut pauza

Revenire: 5-10 minute de efort aerob (bicicleta)

O sedinta de antrenament trebuie sa dureze maxim 45-60 de minute.



Dr. Serban Damian

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 44417 ori.



E bine sa consumi alimente alcaline?

30 Ianuarie 2023

Printre atatea diete si regimuri care te imbie cu promisiuni de tot felul, dieta alcalina iese in evidenta prin atentia pentru sanatate, in primul rand, nu doar pentru slabit.

Dar cat este insa adevar si cat mit cand vine vorba de beneficiile sale? Cat de utile sunt alimentele alcaline pentru sanatate si pentru slabire?


Relatia dintre DIETA si ACNEE

24 Ianuarie 2023

„Renunta la ciocolata daca vrei sa scapi de cosuri! Nu mai manca grasimi!” Sunt sigur ca ai auzit aceste replici daca te afli in cautarea unei solutii ca sa ai fata mai curata. Cosurile, numite oficial acnee, sunt neplacute pentru adolescenti, dar nu ocolesc nici adultii. La multi oameni, acneea va disparea dupa 25-30 de ani, dar mai sunt si „norocosi” care nu scapa de aceasta problema a pielii nici la 40 sau chiar 50 de ani.

Ce e de facut ca acneea sa dispara de tot de pe fata ta? Ce ar trebui sa mananci atunci cand ai acnee?


Cum sa ai un FICAT sanatos

17 Ianuarie 2023

Situat in partea dreapta sus a cavitatii abdominale, sub diafragma, ficatul este unul dintre cele mai mari organe are corpului omenesc si cantareste aproximativ 1,5 kg - greutatea sa variaza de la persoana la persoana.

In acest video vei afla care sunt rolurile ficatului si ce trebuie sa faci ca sa il mentii sanatos!



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENTUL TIP ODIHNA-PAUZA
Metoda de antrenament pe care v-o propun astazi se adreseaza ...
ANTRENAMENT CORECTOR
Nimic nu este mai urat decat sa vezi o persoana ...


CALDURA CORPULUI IN TIMPUL EFORTULUl
Este o zi torida de vara afara si tu te ...
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
De foarte multi ani exista in lumea sportului si cu ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 13 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii