Home  |  Sitemap  |  Contact



Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole SPECIFICITATEA ANTRENAMENTULUI AEROB
VALORILE NUTRITIONALE ALE ALIMENTELOR
Ridicari pe varfuri
DE CE NE INGRASAM?
ANTRENAMENTELE: DIMINEATA SAU SEARA?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cele mai importante alimente pentru imunitate Fierbinte
Sistemul imunitar este prima linie de aparare a organismului impotriva bolilor. El foloseste un sistem de celule...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam PRINCIPII SIMPLE SI EFICIENTE PENTRU SLABIRE
SEMINAR DE NUTRTIE LA COLEGIUL ELENA CUZA
INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME
MENTINE-TE IN FORMA PRIN ALIMENTATIE
8 SECRETE ALE SLABIRII LA PESTE 40 DE ANI
slabire cu nutritionist online gratis

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Hiperextensii
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Hiperextensii


Hiperextensii_17069.jpg

Asezati-va cu fata in jos pe o banca pentru hiperextensii (scaun roman) cu calcaiele fixate de suportul special. Mainile le puteti tine la ceafa sau incrucisate la piept. Aplecati trunchiul in fata, cat de mult puteti, intinzand muschii erectori spinali. Din aceasta pozitie, inspirati, ridicati trunchiul pana cand devine paralel cu solul si mentineti pozitia cateva secunde. Se poate tine un disc la piept. Este foarte importanta pozitia bazinului fata de marginea bancii. Daca bazinul este in afara suprafetei de sustinere a aparatului, vor fi solicitati in principal fesierii si muschii posteriori ai coapsei si in secundar erectorii spinali. Este o miscare ce permite intinderea completa a muschilor sacrospinali. Daca bazinul este asezat pe suprafata de sustinere, amplitudinea de miscare este mai limitata, insa vor fi izolati mai bine muschii sacrospinali.

Hiperextensii_53185.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 13032 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii