Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Ridicari pe varfuri
SEX, SCANDAL SI ROCK N ROLL
OBSESIA SILUETEI
REMEDII INEDITE PENTRU PROBLEME DE SANATATE
PENTRU PARINTI SI FRATI MAI MARI
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Ce trebuie sa stii despre grasimea corporala Fierbinte
Pentru multe persoane, grăsimea este ceva rău, neplăcut, mai ales când vine vorba de propriul...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam Video - Discutii despre nutritie si scadere in greutate
AnaMaria Palade
CONCURS!
Amalia Scurt
SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Hiperextensii
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Hiperextensii


Hiperextensii_17069.jpg

Asezati-va cu fata in jos pe o banca pentru hiperextensii (scaun roman) cu calcaiele fixate de suportul special. Mainile le puteti tine la ceafa sau incrucisate la piept. Aplecati trunchiul in fata, cat de mult puteti, intinzand muschii erectori spinali. Din aceasta pozitie, inspirati, ridicati trunchiul pana cand devine paralel cu solul si mentineti pozitia cateva secunde. Se poate tine un disc la piept. Este foarte importanta pozitia bazinului fata de marginea bancii. Daca bazinul este in afara suprafetei de sustinere a aparatului, vor fi solicitati in principal fesierii si muschii posteriori ai coapsei si in secundar erectorii spinali. Este o miscare ce permite intinderea completa a muschilor sacrospinali. Daca bazinul este asezat pe suprafata de sustinere, amplitudinea de miscare este mai limitata, insa vor fi izolati mai bine muschii sacrospinali.

Hiperextensii_53185.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 11582 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii