Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam ROZACEEA
EXERCITII PENTRU BRATE BINE DEFINITE SI UN PIEPT VOLUPTOS
INVINGE RACEALA!
PLATOUL - UNA DIN PROBLEMELE CURELOR DE SLABIRE
Valori nutritionale legume proaspete


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole DIETA CU CALORII "NEGATIVE"
LA CE MESAJE SUTEM RECEPTIVI CAND VINE VORBA DE SANATATEA NOASTRA?
ALTE 8 SPORTURI CIUDATE
IGIENA INTIMA, RITUAL OBLIGATORIU PENTRU SANATATE
PIEPT PUTERNIC, SPATE SOLID
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce faci cand ai picioarele umflate? Fierbinte
Sistemul limfatic consta intr-o retea de vase, organe si ganglioni care strabat tesuturile corpului, colectand...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » ANTRENAMENT PENTRU PICIOARE SCULPTATE

ANTRENAMENT PENTRU PICIOARE SCULPTATE


ANTRENAMENT_PENTRU_P_17507.jpgIn cazul in care nu stiai pana acum, muschii fesieri, impreuna cu coapsele si gambele reprezinta circa jumatate din masa ta musculara. Cu alte cuvinte, lucrandu-ti partea inferioara a corpului, vei obtine rezultate mai bune atunci cand te vei concentra pe partea de sus a corpului in timpul antrenamentelor. In al doilea rand, in cazul in care doresti sa cresti in greutate, aceasta zona se poate dovedi a fi extrem de benefica. Foloseste-te de greutati si exercitii cat mai complexe si vei reusi sa iti stimulezi organismul sa creasca, sa se adapteze mai usor, si chiar sa dea nastere anumitor schimbari de ordin hormonal.

Daca doresti sa dai jos cateva kilograme, te poti de asemenea folosi din plin de partea inferioara a corpului pentru a arde mai multe calorii. Exercitiile de tip aerobic tind sa aiba unele dintre cele mai bune rezultate in acest sens, alaturi de cele cu greutati. Vei arde calorii atat in timpul executarii acestor exercitii, cat si in perioadele de repaus, cand muschii se vor reface. Persoanele de sex feminin pot sa isi corecteze anumite inperfectiuni, cum ar fi distantele dintre genunchi, glezne, sau solduri prin intermediul acestor exercitii.

Iti voi prezenta o serie de exercitii care ar trebui sa te ajute sa iti modelezi zona picioarelor si a feselor mult mai eficient. Gandeste-te la aceste exercitii ca la niste superexercitii la care ar trebui sa apelezi de fiecare data cand o sa vrei sa iti lucrezi picioarele fie pentru a le pregati pentru vara sau un eveniment special la care va trebui sa mergi, fie pentru a le mentine forma obisnuita atunci cand nu ai timp suficient sa mergi la sala. Nu uita niciodata de incalzire inainte de a te apuca de orice tip de antrenament.

SET 1

Este indicat sa repeti aceste exercitii care fac parte din primul set de cel putin 4 ori, avand grija sa iei o pauza de circa 30 de secunde intre doua seturi diferite. Aceeasi recomandare este valabila si in cazul celorlalte seturi de exercitii.

Incepe cu genuflexiuni sumo, executand 15 astfel de exercitii. Aceste genuflexiuni se mai numesc si plie si trebuiesc executate cu picioarele mult mai departate decat in cazul genuflexiunilor obisnuite. Tine varfurile picioarelor spre exterior si lasa-te usor in jos, in timp ce ai grija sa iti mentii greutatea pe calcaie, si nu pe varfuri. Urmatorul exercitiu din acest set presupune sa sari coarda timp de 60 de secunde.

SET 2

Executa indreptari de tip sumo - circa 15 repetari ar trebuie sa iti fie suficiente. Aceste indrepatri sumo presupun executarea unor indreptari de tipul celor cu care probabil te-ai obisnuit pana acum, dar care trebuiesc executate mentinand picioarele mult mai departate. Si acest exercitiu trebuie urmat de sarituri de coarda vreme de un minut.

SET 3

In cadrul celui de al treilea set va trebui sa executi exercitiul numit presa pentru picioare. Va trebui sa te folosesti de un aparat special, asa ca acest exercitiu te impinge practic sa mergi la sala, in cazul in care nu doresti sa il inlocuiesti cu un alt exercitiu de o eficienta similara. Executa minim 12 si maxim 15 astfel de repetari pentru fiecare picior. Apoi, executa burpees vreme de 60 de secunde. Aceste exercitii sunt si mai complexe si presupun urmatoarea pozitie initiala: stand in picioare, tinand mainile pe langa corp, adopta pozitia de genuflexiune, pune mainile pe podea si apoi sari cu picioarele in spate, adoptand pozitia specifica flotarilor. Executa o flotare, apoi sari inapoi cu picioarele in pozitia tipica genuflexiunii si ridica-te in pozitia de start.

SET 4

Executa circa 15 indreptari romanesti. Foloste-te de o bara, apuc-o cu ambele maini si tine-ti palmele spre interior. Executa o priza la nivelul merilor si ai grija ca picioarele sa iti fie departate pana la nivelul umerilor. Curbeaza-ti spatele si impinge pieptul in fata, mentinandu-ti genunchii usor indoiti. Incordeza-ti abdomenul si muschii lombari pentru a-ti mentine coloana dreapta. Apleaca-te usor folsindu-te de solduri si tine bara pe langa corp. Apoi, sari coarda 60 de secunde.

SET 5

Executa flexii cu picioarele folosindu-te de o minge medicinala - circa 15 repetari ar trebui sa fie suficiente. Apoi sari de pe un picior pe celalalt folosindu-te de o cutie sau un stepper, vreme de un minut.

Pe langa aceste super seturi de exercitii care ar trebui sa iti puna picioarele la munca, ai putea sa te mai concentrezi pe genuflexiunile complete, genuflexiunile cu bara pe picior, indreptarile in timp ce tii picioarele ridicate sau mersul in plan inclinat. Invata cum sa executi in mod corect toate aceste exercitii si vei avea in curand o pereche de picioare de invidiat. Nu uita de mersul pe jos si de alergat.



slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 55639 ori.



Ce faci cand ai picioarele umflate?

15 Iulie 2024

Sistemul limfatic consta intr-o retea de vase, organe si ganglioni care strabat tesuturile corpului, colectand si drenand excesul de fluide si alte materii, prin circulatia limfei. Limfa este o materie lichida pusa in miscare prin contractiile musculare, fiind prezenta in capilarele limfatice din majoritatea tesuturilor.

Doar cateva parti ale corpului, cum ar fi epiderma pielii, membranele mucoase, maduva osoasa si sistemul nervos central, sunt lipsite de capilare limfatice. Plamanii, intestinul si aparatul uro-genital au, in schimb, numeroase astfel de vase.

Daca vrei o cale usoara de a-ti sustine sistemul limfatic, ai la indemana o serie de plante cu beneficii pentru circulatia limfei, pe care le poti folosi la prepararea ceaiurilor si a unor mancaruri sau pentru aplicare locala. Ia un pix si noteza: Brusture, Sulfina, Papadie, Trifoi-rosu, Sarsaparilla, Lipicioasa, Urzica, Dragavei

Toate beneficiile acestor plante le regasesti in LIMFANOX Drenaj Detox, un supliment alimentar destinat sustinerii sanatatii sistemului limfatic. Formula sa contine extracte standardizate din cele 8 plante, menite sa ajute functia de drenaj a limfei


Alimentele si inteligenta

10 Iulie 2024

Alimentația joacă un rol crucial în menținerea și îmbunătățirea funcțiilor cognitive. Consumul unor alimente bogate în nutrienți esențiali poate contribui semnificativ la dezvoltarea și protejarea sănătății creierului. Afla din acest clip ce alimente te ajuta sa iti cresti IQ-ul!


Citeşte cartea Performanță în sport

9 Iulie 2024

Vreau sa va prezint cartea "Performanță în sport", editată de Asociația Egoal și coordonată de Valentin Comănoaia. Cartea se concentrează pe îmbunătățirea cunoștințelor sportivilor în domenii dincolo de antrenament, cum ar fi comunicarea, psihologia sportivă, nutriția, educația financiară și refacerea.

Cartea își propune să ofere informații valoroase pasionaților de sport și sportivilor pe teme esențiale pentru dezvoltarea lor, inclusiv refacerea mentală și fizică, educația financiară și brandingul personal.

Capitolul despre nutritie este scris de mine si aici discut rolurile nutriției sportive în optimizarea performanțelor, ajutarea recuperării, reducerea riscurilor de accidentare, dezvoltarea masei musculare, atingerea unei compoziții corporale optime și menținerea sănătății.

Capitolul acoperă furnizarea de energie, macronutrienți (proteine, carbohidrați, grăsimi), micronutrienți (vitamine, minerale), hidratarea și sfaturi practice despre alimentația sportivilor înainte, în timpul și după competiții.

Capitolul despre educație financiară: Scris de Adrian Căruceru, acest capitol subliniază importanța alfabetizării financiare pentru sportivi, evidențiind capcanele comune, cum ar fi cheltuielile excesive și ratele ridicate de faliment în rândul foștilor sportivi. Oferă strategii pentru gestionarea eficientă a banilor, economisire, investiții și consultarea planificatorilor financiari.

Capitolul despre refacere și recuperare: Scris de Dr. Codruța Cioponea, acest capitol explică diferența dintre refacere (după efort) și recuperare (după accidentare). Detaliază semnele care indică necesitatea consultului medical și evidențiază tehnici de refacere precum masajul, hidratarea, nutriția, somnul și stretching-ul.

Capitolul despre branding personal și comunicare: Ioana Cosma, un profesionist din media, discută importanța brandingului personal pentru sportivi, în special pe rețelele sociale. Oferă ghiduri pentru o prezență online eficientă și interacțiuni cu presa, subliniind necesitatea autenticității și relațiilor profesionale.

Capitolul despre psihologia sportivă: Radu Predoiu, psiholog sportiv, explorează modul în care psihologia sportivă ajută sportivii să se înțeleagă pe ei înșiși, să gestioneze stresul și anxietatea, să îmbunătățească motivația, să facă față succesului și să se recupereze după eșecuri. De asemenea, sprijină antrenorii și părinții în rolurile lor.

Public țintă: Cartea este recomandată atât sportivilor profesioniști, cât și celor aspiranți, antrenorilor și oricui pasionat de sport. Este prezentată ca un ghid cuprinzător pentru aspectele esențiale din afara terenului legate de performanța sportivă.

Puteţi comanda cartea pe www.egoal.ro


Articole din aceeasi categorie

MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA MINTE IN FORMA PRIN ACTIVITATE FIZICA
Drumul catre o minte "in forma" nu este pavat doar ...
GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD GIMNASTICA DUPA ARTROPLASTIA TOTALA DE SOLD
Artroplastia totala de sold consta in inlocuirea articulatiei coxo-femurale cu ...


EXERCITIILE PLIOMETRICE EXERCITIILE PLIOMETRICE
Acest tip de antrenament este de mult timp o marca ...
TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI TAE BO TE AJUTA SA SLABESTI
Tae Bo este o ultima moda in materie de exercitii ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 8 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii