Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Masuri pentru controlul glicemiei
Video - Activitatile casnice si scaderea in greutate
UITA DE RIDURI CU ALIMENTE ANTI-AGING
DHEA - dehidroepiandrosteron
SARMALE


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole ANTIOXIDANTI NEENZIMATICI
Impins de la piept cu haltera (presa militara)
PIZZA
Video - Postul alimentar
CE SA MANANCI CA SA COMBATI STRESUL SI DEPRESIA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre Fierbinte
Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Slabire » OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL

OBICEIURI CARE INCETINESC METABOLISMUL


OBICEIURI_CARE_INCET_35496.jpgUnii oameni sint norocosi, par sa se fi nascut cu un metabolism activ si un aspect suplu, care nu necesita exercitiu fizic si numaratoarea caloriilor pentru a le mentine. Daca, din pacate, nu esti dintre acestia, trebuie sa te bucuri daca iti place sa mergi mult pe jos si sa maninci salate. Citind ceea ce au raspuns expertii despre obiceiurile care incetinesc metabolismul am fost surprins, si bineinteles m-am simtit vinovat regasindu-mi citeva pacate. Tot expertii sustin ca obiceiurile pot fi facute sa dispara, asa ca, dupa ce facem cunostiinta cu cele mai larg raspindite, ne ramine sa verificam daca reusim sau nu.

Saritul peste... micul dejun

Multi oameni urasc mincarurile traditionale pentru dimineata. Saritul peste mesa de dimineata este una din marile greseli: trebuie sa gasesti ceva ce poti minca in interval de o ora de la sculare. Metabolismul incetineste si corpul este lipsit de combustibilul necesar pentru o functionare optima. Dar de fapt conteaza foarte mult si ceea ce maninci, nu doar faptul ca maninci ceva. Carbohidratii simpli, nerafinati, ca cei dintr-o briosa, sau alte produse de patiserie, semnaleaza creierul sa produca serotonina, un neurotransmitator care aduce calmul, cind ceea ce ai nevoie dimineata este energia pentru a incepe sa functionezi activ. De asemenea, corpul digera repede carbohidratii simpli, trimitind zaharul din singe rapid in circulatie, rezultind intr-o implozie de energie. Incearca sa incepi fiecare zi cu un mic dejun care contine cel putin 5 g de proteine, care activeaza producerea norepinefrinei, care creste ritmul inimii si starea de alerta. Aceste proteine se digera incet, astfel incit zaharul din singe si nivelul de energie sint stabile. Incearca o omleta facuta din 4 albusuri, ½ cupa cu broccoli taiat marunt, ¼ cupa ceapa taiata marunt si brinza, cu putina grasime, rasa pe deasupra; furnizeaza un numar impresionnt de proteine la o portie, 22 g.

Consumul de "bunatati"

Gustoasele gogosi pot fi o amenintare dubla pentru dieta. Nu doar ca bunatatile de acest tip, dulci si grase, adauga calorii si grasime portiei zilnice (o gogoasa umpluta cu ciocolata sau dulceata contine 250 de calorii si 20 g de grasimi), dar pot de asemenea sa incurajeze corpul sa depoziteze mai multe grasimi. Bunatatile pot stimula o gena responsabila de depozitarea grasimii in exces, facind sa iei in greutate in timp. Stinge pofta de ceva dulce cu capsuni sau o portocala: sint pline de vitamina C, un nutrient care te poate ajuta sa distrugi pina la 30% mai multe grasimi in timpul exercitiilor fizice.

Statul jos

Scoala-te din fotoliul tau comod! S-a stabilit stiintific ca statul in picioare activeaza metabolismul si dubleaza caloriile arse in timpul zilei de lucru. Statul jos citeva ore face nefunctionale enzimele care capteaza grasimea in fluxul sanguin, dar statul in picioare si activitatea alerteaza din nou enzimele. Paraseste locul preferat de sedere oricind e posibil ( de exemplu in timpul convorbirilor la telefon) pentru a incepe sa te bucuri de avantaje.

Stress-ul

Cind esti la limita cu enervarea, mai mult ca sigur dormi mai putin si maninci mai mult, ceea ce poate afecta tiroida, glanda ce produce hormonii care regleaza metabolismul, temperatura corpului, ritmul inimii si multe altele. Daca tiroida nu produce destui astfel de hormoni, poate incetini metabolismul si alte functii importante, ducind la crestere in greutate, depresie si oboseala.

Lipsa de somn

Intr-un studiu pe mai mult de 68 000 de femei s-a constatat ca cele care dormeau sapte ore cintareau cu aproape 3 kg mai putin decit cele care dorm cinci ore sau mai putin. Daca frecvent nu dormi noptile, metabolismul poate incetini, impiedicind corpul sa utilizeze alimentele ca energie, asa ca, in schimb, vor fi depuse ca grasime.

Intrarea in rutina

De obicei, ultimele 3 kilograme pe care vrem sa le dam jos sint incapatinate. Slabirea poate sta pe loc si pentru ca devenim mai mici. Corpul se restringe, nu mai e nevoie de la fel de multa energie pentru noul "eu", deci de fapt ai nevoie de mai putine calorii. Platoul acestei curbe a slabirii poate dura saptamini, asa ca, in loc de a te lasa prada frustrarii, incearca programe noi de exercitii sau modalitati de a minca sanatos pentru a mentine metabolismul viguros si corpul arzind chiar mai multe calorii.

Evitarea salii de forta

Desi sedintele de cardio ard foarte multe calorii, ridicatul greutatilor te ajuta sa iti dezvolti musculatura, cea care arde calorii. Avind mai multi muschi, poti extinde arderea caloriilor in perioadele cind stai jos, acasa sau la volan.



slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 53757 ori.



Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre

21 Mai 2024

Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata vietii! Daca vrei sa fii in forma cat mai multi ani si sa te bucuri de o viata lunga, poti adopta anumite obiceiuri care iti cresc sansele de longevitate. Sigur, nimic nu-ti garanteaza ca vei trai 100 de ani daca mananci sanatos, deoarece durata de viata e rezultatul mai multor factori, iar pe o parte dintre ei nu ii poti controla, de exemplu, genetica.

Totusi, sta in puterea ta sa te concentrezi pe ceea ce poti influenta si sa faci alegeri mai bune in viata cotidiana. Legatura dintre longevitate si stil de viata, in special alimentatie, a fost pusa in lumina reflectoarelor prin conceptul de „zone albastre” si despre acest subiect iti voi vorbi in acest clip.


Beneficiile ginsengului

13 Mai 2024

Multe dintre produsele si alimentele acum la moda sunt, de fapt, vechi remedii naturale redescoperite si promovate ca la carte. Se pun reflectoarele pe beneficiile excelente pentru sanatate si capacitatea lor de a vindeca tot felul de boli.

Ginsengul face parte din aceste plante considerate miraculoase pentru sanatate, datorita rezultatelor sale in preventia si tratamentul mai multor afectiuni.



Slabirea si vointa

10 Mai 2024

“Vreau sa slabesc, dar nu am vointa. Ce pot face?”

Cand îti doresti sa slabesti, e nevoie de vointa ca sa faci primul pas. Depinde doar de tine sa iei decizia si apoi sa te apuci de dieta, de miscare si de celelalte obiceiuri sanatoase. Pana aici, pare ca lumea se descurca. Însa multi se pierd pe parcurs. Vointa se refera la capacitatea cuiva de a depune efort în mod constient pentru a atinge un scop stabilit. Este asociata cu hotararea si perseverenta, cu o anumita disciplina.



Articole din aceeasi categorie

SA SLABIM FRUMOS SI SANATOS CU GRAPEFRUIT SA SLABIM FRUMOS SI SANATOS CU GRAPEFRUIT
Trebuie sa recunosc, nu ma dau in vant dupa grapefruit, ...
INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME INHIBITOARELE SENZATIEI DE FOAME
Nu este zi in care sa nu ma lovesc, pe ...


MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE MOBILUL SI SCADEREA IN GREUTATE
Aplicatiile iPhone pentru slabireCei care au "telefonul destept" ("smartphone") si ...
DIETELE: ESEC SAU SUCCES? DIETELE: ESEC SAU SUCCES?
Adevarul este ca cele mai multe diete isi ating scopul ...


Alte articole despre Slabire






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 6 din 12






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii