Home  |  Sitemap  |  Contact



Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole SOMNUL DE PROASTA CALITATE SI EFECTELE SALE
ANTRENEAZA-TI PICIOARELE!
Dietele
CONCURSUL DA JOS BURTA, editia 2007
MANINCA PASTE SI SLABESTE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Are nevoie un sportiv de o dietă specială? Fierbinte
Ce înseamnă o alimentație sănătoasă, echilibrată, în cazul unui sportiv de performanță? Care...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam Stretching - spate - teorie
Metabolismul, motorul biochimic al organismului
PILATES LA NIVEL INTERMEDIAR
SA SLABIM FRUMOS SI SANATOS CU GRAPEFRUIT
Ridicarea bazinului de la sol, din pozitia culcat
slabire cu nutritionist online gratis

Sunteti aici :: Antrenament » GENUFLEXIUNI PE UN PICIOR - O TEHNICA PENRU FORTA SI COORDONARE

GENUFLEXIUNI PE UN PICIOR - O TEHNICA PENRU FORTA SI COORDONARE


GENUFLEXIUNI_PE_UN_P_40652.jpgDaca vreodata v-ati propus sa va dezvoltati simultan forta, echilibrul si coordonarea, avem pentru voi o solutie simpla si foarte eficienta. Este vorba de genuflexiunile executate cu un singur picior. Acest exercitiu este destul de rar folosit, dar pe nedrept fiindca s-a dovedit de mare ajutor pentru multi sportivi. Odata ce ati capatat abilitatea de a executa cu usurinta acest exercitiu veti fi pe drumul cel bun spre dezvoltarea fortei si stabilitatii.

Atunci cand va hotarati sa introduceti acest exercitiu in programul de antrenament, trebuie sa va inarmati cu rabdare si perseverenta, fiindca la inceput veti descoperi ca nu va puteti controla corpul asa cum credeati, veti remarca ca glezna solicitata are tendinta sa se deplaseze spre lateral, genunchiul se roteste, iar trunchiul se balanseaza inainte si inapoi. Sa nu fiti dezamagiti de aceasta lipsa de exhilibru. Este un fenomen de asteptat la inceput, pe care il veti depasi treptat.

Ca sa va obisnuiti cu exercitiul, incepeti pur si simplu stand intr-un picior si balansandu-va timp de 30 de secunde pana cand reusiti sa va mentineti echilibrul. Cu timpul veti deveni mult mai constienti de existenta unor mici muschi cu rol stabilizator, aflati la nivelul gambei. Dupa cateva sedinte din exercitiul descris veti remarca o imbunatatire a capacitatii de mentinere a echilibrului. Acum este momentul sa puneti in practica genuflexiunile cu un picior.

Cum trebuie sa procedati?GENUFLEXIUNI_PE_UN_P_41762.jpg

  • Pentru inceput exersati in fata unei oglinzi. Faptul ca va vedeti corpul, va va ajuta sa va mentineti mai bine echilibrul. Cu timpul nu veti mai avea nevoie de oglinda.
  • Orientati varful piciorului spre inainte si flectati putin genunchiul
  • Proiectati centrul de greutate al corpului catre baza degetelor de la picior.
  • Mentineti spatele drept (deci nu rotunjiti spatele) si privirea orientata inainte.
  • Ridicati de la sol celalalt picior si il intindeti inainte.
  • Puteti sa va tineti de o bara verticala sau de un perete.
  • Coborati bazinul prin flexia genunchiului. La inceput nu coborati pana jos.
  • Pe masura ce incepeti sa capatati forta, coordonare si echilibru puteti sa folositi o gantera pentru ingreunare.
  • Executati cate 3 seturi a cate 10 genuflexiuni pentru fiecare picior..


Dr. Serban Damian

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca ok.)

Acest articol a fost vizualizat de 46044 ori.



Are nevoie un sportiv de o dietă specială?

30 Iulie 2021

Ce înseamnă o alimentație sănătoasă, echilibrată, în cazul unui sportiv de performanță? Care sunt principalele probleme în alimentația sportivilor și de ce nutriția este extrem de importantă în atingerea obiectivelor?

Am fost curioși să aflăm răspunsurile la toate aceste întrebări, așadar am stat de vorbă cu dr. Șerban Damian, nutriționistul Echipei Olimpice de Baschet Feminin 3x3 și fostul nutriţionist al Echipei Naţionale de Fotbal a României. Citește interviul pentru a afla multe informații interesante despre nutriție și sănătate.

Daca ai nevoie de consiliere in nutritie sportiva, click aici.


Cum sa NU te ingrasi in concediu

26 Iulie 2021

Concediile sunt momente ispititoare, în care ne propunem doar să ne răsfățăm și să uităm de reguli. Adesea, după câteva zile departe de casă, într-un loc relaxant, multe persoane se întorc cu kilograme în plus.

Mâncărurile pe care le ai disponibile în vacanță diferă în funcție de locul unde mergi, de cultura locală, de opțiunile de masă, însă alegeri alimentare mai bune poți face oriunde.

In acest clip iti oferim câteva recomandări pentru concediu, ca să nu te întorci cu un “bagaj” excesiv de grăsime!


Nu mai manca de plictiseala!

20 Iulie 2021

Foamea de plictiseala, situatie in care nu apare senzatia de foame, ci mancam doar din plictiseala eventual chiar in timp ce ne uitam la televizor sau pierdem vremea pe net, se incadreaza in categoria mancat pe fond emotional.

Stresul si plictiseala se potrivesc de minune mai ales atunci cand eviti o sarcina care ti se pare dificila sau o ai o problema pe care nu vrei sa o abordezi.

In acest clip vei afla de ce apare foamea de plictiseala si ce trebuie sa faci ca sa o combati!



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

SILUETA FRUMOASA IN PASI DE DANS SILUETA FRUMOASA IN PASI DE DANS
Mai mult decat faptul ca reprezinta o forma de exprimare ...
EXERCITII PENTRU UMERI FRUMOSI EXERCITII PENTRU UMERI FRUMOSI
Muschii si articulatiile umerilor permit o gama larga de miscari, ...


NICIUN MINUT FARA MISCARE NICIUN MINUT FARA MISCARE
Care este principalul motiv pe care il invocam cu totii ...
CELE MAI EFICIENTE EXERCITII PENTRU A TE MENTINE IN FORMA CELE MAI EFICIENTE EXERCITII PENTRU A TE MENTINE IN FORMA
Deoarece vara incepe sa vina si pe la noi, va ...


Alte articole despre Antrenament






Pagina 7 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii