Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole FACTORII PROTECTORI AI APARATULUI CARDIOVASCULAR
Stretching - spate - exercitii set 3
SA JUCAM TENIS!
ALIMENTATIA IN BOALA CELIACA
DE CE NE INDRAGOSTIM DE PERSOANELE NEPOTRIVITE?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Pot fi periculoase prea multe vitamine? Fierbinte
Sa nu confundam vitaminele cu bomboanele :)) Desi vitaminele sunt foarte importante pentru buna functionare a...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CONTROLUL CENTRAL AL GREUTATII CORPORALE SI AL APETITULUI
RESTRICTIA CALORICA IN TRATAMENTUL OBEZITATII
PERELE SI BENEFICIILE LOR PENTRU SANATATE
10 TRUCURI CARE TE AJUTA SA ITI IMPULSIONEZI METABOLISMUL
Stretching - spate - teorie
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de stretching » Stretching - gambe - exercitii set 2
Ghidul exercitiilor de stretching

Stretching - gambe - exercitii set 2


Stretching__gambe_2_63361.jpg

Pozitia initiala - in picioare


Pregatire - sprijiniti-va cu ambele maini de perete, cu bratele intinse. Aplecati-va spre perete indoind piciorul din fata; piciorul din spate trebuie sa ramana intins, cu genunchiul in extensie si varfurile degetelor orientate inainte.


Executie si postura finala - impingeti calcaiul piciorului din spate in podea si miscati soldurile spre in fata. Mentineti pozitia 20 de secunde. Executati exercitiul si cu celalalt picior. Repetati miscarea de 5 ori. Relaxati-va cateva secunde intre repetari.


Grupa musculara vizata - gastrocnemieni












Stretching__gambe_2_40292.jpgPozitia initiala - ghemuit


Pregatire - in pozitia ghemuit (genuflexiune completa) introduceti un picior sub corp, cu genunchiul la podea.


Executie si postura finala - aplecati-va usor in fata astfel incat genunchiul sa depaseasca varfurile degetelor. Mentineti pozitia 20 de secunde. Executati exercitiul si cu celalalt picior. Repetati miscarea de 5 ori. Relaxati-va cateva secunde intre repetari.


Grupa musculara vizata - solear



Dr. Serban Damian

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 19384 ori.


Articole din aceeasi categorie

Stretching - gambe - exercitii set 1 Stretching - gambe - exercitii set 1
Pozitia initiala - in picioare, talpile paralel, deparate la latimea ...


Alte articole despre Ghidul exercitiilor de stretching
« 1 2 3
Pagina 3 din 3






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii