Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ZOOTERAPIA
METODE NATURALE DE TRATARE A ARSURILOR SOLARE
DIETA HCG ESTE O MODA RISCANTA
ANTRENAMENTELE IN APA
ANOREXIA NERVOASA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam FA SCHIMBARILE DE CARE AI NEVOIE!
Extensia bratului cu gantera
OFERTA VERII
IMAGINEA PROPRIULUI CORP - DILEME
SARCINA SI ALIMENTATIA
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR » Flotari la paralele
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR

Flotari la paralele


Flotari_la_paralele_29174.jpg

Este un exercitiu destinat dezvoltarii masei tricepsului, in special zonei distale (langa cot). Ridicati-va la barele paralele si blocati coatele. Prin indoirea coatelor coborati trunchiul. Cu cat va lasati mai pe spate, cu atat veti implica mai mult tricepsul si mai putin pectoralul. Cand ajungeti in cea mai de jos pozitie posibila, contractati tricepsul si ridicati-va expirand. In pozitia finala (sus) aplecati-va usor pe spate pentru a contracta suplimentar tricepsul. Pentru a creste incarcatura de lucru, puteti sa va agatati discuri la centura sau/si sa nu faceti miscarea completa (pana la blocarea coatelor), ci mentineti tot timpul muschii in contractie. Picioarele le veti tine incrucisate la nivelul gleznelor si eventual indoite la 90 de grade.

Flotari_la_paralele_95155.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 12256 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii