Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole 13 LUCRURI PE CARE NU LE STIAI DESPRE GREUTATE
CAPACITATEA OXIDATIVA A MUSCHILOR
OSTROPEL DE PUI CU PASTE SI FASOLE
SLABESTE... MANCAND!
ANTRENAMENTELE SI ACNEEA - MIT SAU REALITATE?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam LANSARE PRODUSE ARKOPHARMA
Psih. Oana Mihalcea
IMPINS CU BARA DE LA CEAFA
SFATURI PENTRU ALERGATORI
O CONTROVERSA NESFARSITA IN CULTURISM: MISCARE EXPLOZIVA SAU MISCARE LENTA?
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Flotari
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Flotari


Flotari_92805.jpg

Corpul trebuie sa fie mentinut intins pe toata durata exercitiului. Asezati-va pe podea, cu sprijin pe palme si varfurile degetelor de la picioare. Bratele trebuie sa fie departate la latimea umerilor sau mai mult. Inspirati.

Indoiti bratele din coate si coborati trunchiul spre sol, fara a atinge cu genunchii sau abdomenul. Impingeti trunchiul prin extensia bratelor si expirati. Puteti incerca mai multe variante, schimband pozitia palmelor sau ridicand picioarele pe un plan mai inalt (aceasta modificare de inclinare a trunchiului va solicita suplimentar portiunea superioara a pectoralilor).

Flotari_18573.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 11808 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 1 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii


(6 Iunie 2011 00:51) marian gheaburcu a spus

care muschi lucreaza mai mult pe exercitiu...pectoralul sau bicepsul?







Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii