Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole Ridicarea bratelor in lateral cu gantere, din stand
SALATA DE OREZ CU LEGUME SI ULEI DE CANEPA
FA SPORT PE PLAJA!
EXERCITII DE TONIFIERE IN APA
CSID - Floricele de porumb reduc riscul de boli cardiovasculare si cancer
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam EFEDRINA + COFEINA + ASPIRINA = COMBINATIE REUSITA IN ELIMINAREA MASEI ADIPOASE SI IN DEZVOLTAREA MUSCULARA
IG MARE
Dietele bogate in proteine si cu putini carbohidrati
Concurs ulei de masline
5 REGULI ALE DIETEI PE CARE E IN REGULA SA LE INCALCAM
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Rotirea trunchiului
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Rotirea trunchiului


Rotirea_trunchiului_22597.jpg

Acest exercitiu se poate executa atat din pozitia stand in picioare, cat si asezat calare pe o banca, cu talpile bine sprijinite pe sol. Asezati o bara usoara sau un baston pe trapez, in spatele umerilor, cu mainile aproape de capete. Rotiti trunchiul in ambele directii, mentinand capul si bazinul in pozitie fixa, prin contractia izometrica a muschilor fesieri. Este de preferat sa nu adaugati discuri, fiindca dezvoltarea in exces a muschilor oblici creaza o talie groasa, inestetica. Exercitiul se poate efectua si din pozitia stand in picioare, cu trunchiul indoit la 90 de grade (paralel cu solul) sau la aparat special.

Rotirea_trunchiului_42032.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 10252 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii