Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam ZGOMOTELE ARTICULARE - ar trebui sa ne ingrijoreze?
CAPACITATEA OXIDATIVA A MUSCHILOR
GHID PENTRU RECUNOASTEREA CAUZELOR DE ACCIDENTARE
Valori nutritionale fainoase
CSID - Vrei sa slabesti? Vezi aici o metoda ce nu da gres


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole OBEZITATEA SI SARCINA
4 GRESELI PRIVIND METABOLISMUL
DIETA HCG ESTE O MODA RISCANTA
ANTRENAMENTELE IN APA
SISTEME ANTIOXIDANTE CU ROL PROTECTOR
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Goji - consuma acest fruct! Fierbinte
Goji este un fruct care a facut senzatie in ultimii ani, fiind parte din categoria asa-ziselor super-alimente,...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal


Fluturari_laterale_c_8168.jpg

 

Miscarea ce sta la baza acestui exercitiu este similara cu ce pe care o faceti atunci cand imbratisati pe cineva. Asezati-va pe o banca (ingusta pentru a permite o miscare cat mai ampla) si luati in fiecare mana cate o gantera. Intindeti bratele mentinand coatele usor indoite pentru a reduce solicitarea in articulatie. Cu palmele fata in fata, coborati lent si controlat ganterele, descriind un arc de cerc larg si inspirati. Miscarea trebuie sa fie cat mai ampla, intinzand cat mai mult muschiul pectoral. Opriti-va un moment in aceasta pozitie. Ridicati greutatile urmand acelasi traseu ca la coborare si expirati. Cand ajungeti cu greutatile in pozita superioara faceti o contractie izometrica.

Este un exercitiu care izoleaza foarte bine pectoralii si imbunatateste flexibilitatea la acest nivel. Este mai putin eficient pentru dezvoltarea masei musculare, insa foarte util pentru obtinerea unei forme frumoase a pectoralilor.

Se poate lucra si pe plan inclinat, fiind o combinatie intre fluturare si impins. Actioneaza in special asupra partii superioare a pectoralilor.

Fluturari_laterale_c_88611.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 14121 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii