Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam 6 REGULI ESENTIALE PENTRU O IGIENA INTIMA CORECTA
REUMATISMUL SE TRATEAZA!
SANGELE VINDECATOR
VARA ACEASTA ALEGE SNORKELING
PSORIAZISUL


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole PASTE CU TON SI PUI AFUMAT
CSID - Combate osteoporoza prin dieta
CONTROLUL CENTRAL AL GREUTATII CORPORALE SI AL APETITULUI
SALATA DE BOEUF
LEGATURA DINTRE MANCAREA IEFTINA SI OBEZITATE
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Ce faci cand ai picioarele umflate? Fierbinte
Sistemul limfatic consta intr-o retea de vase, organe si ganglioni care strabat tesuturile corpului, colectand...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI » Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII PIEPTULUI

Fluturari laterale cu gantere pe plan orizontal


Fluturari_laterale_c_8168.jpg

 

Miscarea ce sta la baza acestui exercitiu este similara cu ce pe care o faceti atunci cand imbratisati pe cineva. Asezati-va pe o banca (ingusta pentru a permite o miscare cat mai ampla) si luati in fiecare mana cate o gantera. Intindeti bratele mentinand coatele usor indoite pentru a reduce solicitarea in articulatie. Cu palmele fata in fata, coborati lent si controlat ganterele, descriind un arc de cerc larg si inspirati. Miscarea trebuie sa fie cat mai ampla, intinzand cat mai mult muschiul pectoral. Opriti-va un moment in aceasta pozitie. Ridicati greutatile urmand acelasi traseu ca la coborare si expirati. Cand ajungeti cu greutatile in pozita superioara faceti o contractie izometrica.

Este un exercitiu care izoleaza foarte bine pectoralii si imbunatateste flexibilitatea la acest nivel. Este mai putin eficient pentru dezvoltarea masei musculare, insa foarte util pentru obtinerea unei forme frumoase a pectoralilor.

Se poate lucra si pe plan inclinat, fiind o combinatie intre fluturare si impins. Actioneaza in special asupra partii superioare a pectoralilor.

Fluturari_laterale_c_88611.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit

slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii