Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole OSTROPEL DE PUI CU PASTE SI FASOLE
SLABESTE... MANCAND!
Vitaminele
BENEFICIILE FRUCTELOR DE SEZON
CALCULATOR - PIERDERE DE APA IN TIMPUL EFORTULUI FIZIC
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Aminoacizi sau proteine? Fierbinte
Suplimente proteice, aminoacizi, BCAA. Toate sunt promovate ca fiind bune în contextul antrenamentelor de...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam TAI CHI PENTRU OSTEOARTRITA
Campania Aripi Deschise
METABOLISMUL MEU ESTE INCETINIT
Video - Discutii despre nutritie si scadere in greutate
Exercitii pentru muschii deltoizi
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR » Flexii la scripeti (superior)
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR

Flexii la scripeti (superior)


Flexii_la_scripeti_s_44758.jpg

biceps brahial, brahioradial

 

Acest exercitiu se executa la un aparat cu doi scripeti aflati la distanta unul de celalalt. Asezati-va intre scripeti, intindeti bratele si apucati manerele. Palmele vor fi orientate catre corp. Inspirati si flectati simultan bratele pana cand bicepsul este complet contractat. Expirati spre finalul miscarii si apoi extindeti cu o miscare lenta bratele. Este un exercitiu care actioneaza in principal asupra bicepsului (in special capul lung). Nu se folosesc greutati mari. Concentrati-va asupra contractiei maxime a bicepsului. O varianta a acestui exercitiu: porniti miscarea cu palmele orientate spre inainte si rotiti-le pana cand ajung orientate catre corp. Bicepsul nu are numai rolul de a face flexia antebratului pe brat, ci si supinatia acestuia, de aceea aceasta varianta de exercitiu ca include ambele miscari.


Flexii_la_scripeti_s_96526.jpg 



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 9032 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii