Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Exercitii pentru muschii deltoizi
ANTRENAMENTELE IN TIMPUL SARCINII
CSID - Alimentele imbogatite cu fier, calciu si iod pot fi daunatoare!
Hidroxicitratul
Ridicarea bazinului de la sol, din pozitia culcat


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CUM ITI ALEGI ECHIPAMENTUL POTRIVIT
CSID - De unde ne luam vitaminele
CSID - Metoda de slabire zig-zag
TARTA CU CONCENTRAT PROTEIC
Exercitii pentru muschii feselor
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Proteinele vegetale in alimentatia copiilor Fierbinte
Principala preocupare a parintilor privind alimentatia bazata pe alimente vegetale este aportul de proteine. In...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR » Flexii inverse
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII BRATELOR SI ANTEBRATELOR

Flexii inverse


Flexii_inverse_59285.jpg

Din stand in picioare prindeti o haltera cu priza in supinatie (adica palmele vor fi orientate catre inferior, iar degetele mari unul catre celalalt). Departati usor picioarele si flectati putin genunchii. Inspirati si ridicati haltera prin contractia bicepsului, pana in dreptul barbiei. Incercati sa nu balansati prea mult coatele in spate sau in fata. Expirati spre finalul miscarii. Acest exercitiu este indicat in special pentru cei cu incheieturile mainilor slabe. Cei mai multi dintre sportivi au un dezechilibru de dezvoltare intre flexorii si extensorii pumnului, cu o predominenta a flexorilor, de aceea este bine sa introduca in programul lor acest exercitiu. Daca veti folosi o priza incompleta (degetul mare de aceeasi parte cu celelalte degete) stresul aplicat muschilor antebratelor va fi mai mare. Exercitiul se poate executa si la banca Scott.

Flexii_inverse_99469.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 10800 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii