Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CUM SA ARZI GRASIMEA ABDOMINALA MAI USOR
Impins cu gantere de la piept pe plan orizontal
FASCIITA PLANTARA - PROBLEME CU CALCAIUL
EFECTELE PRACTICARII ARTELOR MARTIALE ASUPRA SANATATII
ANTRENAMENT CORECTOR


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole TOPUL ACCIDENTARILOR SUSCEPTIBILE DE A FI DIAGNOSTICATE INCORECT
PORTIILE MARI CONDUC LA SUPRAALIMENTARE
PASTILELE DE SLABIT
IG MEDIU
SUFERI DE TULBURARI OBSESIV-COMPULSIVE?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum sa ai un ABDOMEN PLAT! Fierbinte
Faci sute de abdomene, te infometezi, te impachezi ca sa transpiri sau dai mii de lei pe tratamente la clinici...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Tractiuni la bara fixa (priza larga, pronatie)
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Tractiuni la bara fixa (priza larga, pronatie)


Tractiuni_la_bara_fi_91408.jpg

Apucati bara fixa cu o priza larga, in pronatie. Lasati corpul sa atarne. Inspirati si efectuati tractiunea. Puteti folosi doua variante de lucru:

1. barbia atinge bara (sau chiar o depaseste)

2. ceafa atinge bara

Expirati spre finalul miscarii. Este un exercitiu care necesita forta si trebuie executat intr-o forma stricta, pentru a fi eficient (fara ajutor prin contractia muschilor picioarelor). La finalul miscarii faceti o scurta pauza mentinand dorsalii in contractie izometrica si reveniti lent, controlat la pozitia initiala. Tractiunile dezvolta intreaga musculatura ce compune centura scapulohumerala, fiind unul dintre exercitiile de baza din culturism. Mentineti totdeauna spatele drept. Pentru echilibrare indoiti usor picioarele din genunchi si incrucisati-le la nivelul gleznelor. Incepatorii pot folosi un partener pentru asistenta, iar cei avansati pot adauga greutate suplimentara prin atasarea unor discuri la centura sau o gantera intre glezne.

Tractiuni_la_bara_fi_84620.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 33565 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 2 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii


(24 Mai 2010 14:49) dani mateo a spus

THX...e un articol bun...puteai să specifici ce muschi lucreaza mai mult in cazul fiecărui tip de tracţiuni la spate (bara-ceafa...bara-barbie).....stiu că ambele sunt pt spate dar care dintre ele favorizează în mod special DORSALII? (pt forma trapezoidala) mc

(17 Mai 2010 02:31) joe a spus

Si bara de unde o cumparam? :))







Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii