Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Exercitii pentru muschii abdominali
RISTI SA NU AI GRIJA DE INIMA TA?
EFECTELE NOCIVE ALE DIETELOR STRICTE
Suplimente nutritive pentru masa musculara
CE AR TREBUI SA STIE ORICE CULTURIST DESPRE TRATAMENTUL MICILOR TRAUMATISME


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole Stretching - umeri - exercitii set 1
TOPUL CELOR 10 ALIMENTE CARE NE APARA DE RACEALA
Campania Aripi Deschise
Extensia bratului cu gantera
Dana Serbanescu
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cele mai bune alimente pentru un somn de calitate Fierbinte
Afla ce alegeri alimentare trebuie sa faci ca sa te odihnesti mai bine!rnDaca gandul la somn iti da cosmaruri,...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR » Impins cu gantere
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII UMERILOR

Impins cu gantere


Impins_cu_gantere_32936.jpg

Asezati-va pe o banca, sprijinind talpile pe sol. Mentineti spatele drept, de preferat sprijinit de suportul pentru spate al bancii. Cu coatele indoite, tinand in fiecare mana cate o gantera la inaltimea umerilor (priza in pronatie sau palmele fata in fata), inspirati si impingeti ganterele deasupra capului pana se ating. Pe parcursul executiei, coatele trebuie mentinute cat mai spre spate. Expirati spre finalul miscarii, apoi coborati greutatile intr-o maniera controlata, cat puteti de jos. Exercitiul se poate executa si din stand in picioare, iar ganterele pot fi ridicate simultan sau alternativ. O varianta aparte este cea introdusa de Arnold Schwarzenegger, in care se initiaza miscarea cu priza in supinatie (palmele orientate spre corp), apoi efectuandu-se o rotatie spre exterior, astfel incat la pozitia superioara priza este in pronatie.

Impins_cu_gantere_59753.jpgImpins_cu_gantere_33502.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii