Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam Ridicarea picioarelor la aparat
10 ALIMENTE CARE ELIMINA STRESUL SI ANXIETATEA
SALATA DE OREZ CU LEGUME SI ULEI DE CANEPA
Flexii cu haltera
LEACURI LA INDEMANA SPORTIVILOR


Nutritie Sportiva
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Lucru în România
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole ACTIUNI DISTRUCTIVE ALE RADICALILOR LIBERI IN ORGANISM
Ridicarea genunchilor la piept din atarnat la bara
Stretching - umeri - teorie
Proiectul 42 pentru o sansa
CAPOIERA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cum sa ai un ABDOMEN PLAT! Fierbinte
Faci sute de abdomene, te infometezi, te impachezi ca sa transpiri sau dai mii de lei pe tratamente la clinici...
Citeste mai mult


calculator
slabire rapida cu nutritionist online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Ridicarea picioarelor din intins pe banca
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Ridicarea picioarelor din intins pe banca


Ridicarea_picioarelo_70090.jpg

Exercitiul poate fi efectuat atat pe o banca orizontala, cat si pe o banca inclinata. Pe banca orizontala va veti culca de-a lungul ei, cu bazinul la una din margini, iar cu mainile pe langa corp va veti tine de marginile bancii sau veti pune palmele sub fese, pentru sprijin. In varianta pe banca inclinata veti intinde mainile in prelungirea corpului si va prindeti de capatul ei. Intindeti picioarele si inspirand, ridicati-le simultan la 90 de grade. Nu arcuiti regiunea lombara. De la aceasta pozitie puteti continua miscarea ducand picioarele deasupra capului, incordand muschii abdominali si ridicand fesele de pe banca. Executati lent miscarea, fara elan. Expirati si reveniti la pozitia initiala. Exercitiul are cateva variante: ridicarea alternativa a picioarelor la 30-45 grade (forfecare in plan vertical sau orizontal) si ridicarea genunchilor la piept. Nu este un exercitiu pentru muschii abdominali, ci mai curand pentru muschii flexori ai soldului, insa influenteaza si musculatura peretelui abdominal prin contractia izometrica la care este supusa pe tot parcursul miscarii.

Ridicarea_picioarelo_47127.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 10154 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii