Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Lucru în România
Ecuatia Slabirii
Sala Bucuresti
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole PRIMAVARA SI TENUL
DONEAZA 50 DE CUVINTE ONLINE CA SA POTI ALEGE UN MEDIC BUN PENTRU TINE
CRESTETI TIMPUL IN CARE MUSCHIUL ESTE MENTINUT SUB TENSIUNE
TOP 10 ALIMENTE CAPCANA
OBEZ VS. OBEZA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Promotia lunii decembrie 2020 Fierbinte
In luna decembrie, Centrul Medical Superfit iti ofera serviciile la un pret cu 25% mai mic!rnSi nu doar atat:...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam IN LUPTA CU DEPENDENTA DE CIOCOLATA
Flexii cu haltera la banca Scott
CSID - Cum si cat trebuie sa mananci in perioada de post
MICUL DEJUN, CEA MAI IMPORTANTA MASA A ZILEI
ALCOOLUL SI SPORTUL
slabire cu nutritionist online gratis

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Ridicarea picioarelor din intins pe banca
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Ridicarea picioarelor din intins pe banca


Ridicarea_picioarelo_70090.jpg

Exercitiul poate fi efectuat atat pe o banca orizontala, cat si pe o banca inclinata. Pe banca orizontala va veti culca de-a lungul ei, cu bazinul la una din margini, iar cu mainile pe langa corp va veti tine de marginile bancii sau veti pune palmele sub fese, pentru sprijin. In varianta pe banca inclinata veti intinde mainile in prelungirea corpului si va prindeti de capatul ei. Intindeti picioarele si inspirand, ridicati-le simultan la 90 de grade. Nu arcuiti regiunea lombara. De la aceasta pozitie puteti continua miscarea ducand picioarele deasupra capului, incordand muschii abdominali si ridicand fesele de pe banca. Executati lent miscarea, fara elan. Expirati si reveniti la pozitia initiala. Exercitiul are cateva variante: ridicarea alternativa a picioarelor la 30-45 grade (forfecare in plan vertical sau orizontal) si ridicarea genunchilor la piept. Nu este un exercitiu pentru muschii abdominali, ci mai curand pentru muschii flexori ai soldului, insa influenteaza si musculatura peretelui abdominal prin contractia izometrica la care este supusa pe tot parcursul miscarii.

Ridicarea_picioarelo_47127.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 9017 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii