Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam OBEZITATEA LA PACIENTII DIABETICI IN VARSTA
COPII MICI - STRATEGII MICI, COPII MARI - STRATEGII MARI
SUFERI DE ANXIETATE?
EXISTA VIATA DUPA DESPARTIRE!
SUPA DE CEAPA GRATINATA


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole SALATA CU BRANZA SI OUA
BUDINCA DE MORCOVI
PORTIILE MARI CONDUC LA SUPRAALIMENTARE
MICI SCHIMBARI CARE CONTRIBUIE LA SCADEREA IN GREUTATE
CUM TE ANTRENEZI DUPA CE RENUNTI LA TIGARI?
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Cele mai bune alimente pentru un somn de calitate Fierbinte
Afla ce alegeri alimentare trebuie sa faci ca sa te odihnesti mai bine!rnDaca gandul la somn iti da cosmaruri,...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Antrenament » SHBAM SI UGI, ANTRENAMENTE PENTRU 2013

SHBAM SI UGI, ANTRENAMENTE PENTRU 2013


SHBAM_SI_UGI_ANTRENA_69462.jpgSh'bam si Ugi sunt doua dintre cele mai populare programe de fitness care ar putea sa isi faca loc si in viata ta in 2013. Aceste doua programe te vor ajuta sa slabesti I sa te bucuri de o musculatura mult mai bine tonifiata, fara prea multa bataie de cap.

Sh'bam este un tip nou-nout de antrenament care presupune miscari simple, dar extrem de interesante de dans pe muzica latino si hip-hop. Este o metoda noua si benefica de a-ti modela corpul asa cum doresti, indiferent daca te pricepi sau nu la dans. Ugi este un alt tip complet de program care iti va lucre intregul corp si care se va baza pe folosirea unei mingi special creata pentru Ugi.

SH'BAM - ANTRENAMENT IN 45 DE MINUTE

Sh'bam este una dintre ultimele gaselnite in materie de antrenament pe care anul 2013. Muzica ce poate fi auzita in unele din cele mai populare cluburi din lume, remixuri ale unor melodii clasice si muzica latina moderna, toate acestea fac parte din playlist-ul Sh'bam. Fiecare sedinta de Sh'bam dureaza 45 de minute si o coregrafie noua, acompaniata de melodii noi si la moda este lansata la fiecare 3 luni. Miscarile sunt de o intensitate medie si isi gasesc inspiratia in antrenamentele de tip cardio; pe parcursul celor 45 de minute se ard in medie 506 calorii. Iata mai multe detalii despre Sh'bam.

CUM SE EXECUTA SH'BAM

O astfel de sendinta inmagazineaza 12 piese diferite, fiecare avand coregrafia ei proprie. Pe scurt, acest tip de antrenament trebuie privit ca si un dans de sine statator. Cursul va incepe cu instructorul care va realiza o incalzire de baza, incluzand umerii, pieptul, soldurile si chiar si degetele.

Urmeaza 35 de minute de combinatii de dans care nu sunt deloc complicate, dar care sunt extrem de placute, in timp ce pe fundal se aud cele mai fierbinti hituri de pe ringurile de dans. Miscarile executate la o intensitate sporita vor asigura un antrenament complet si complex. Timpul va zbura mai repede decat ti-ai putea inchipui, pentru ca te vei distra grozav alaturi de restul colegilor si partenerilor de dans. Intr-un final, exercitiile de tip stretching iti vor aduce ritmul cardiac la normal.

_

BENEFICIILE SH'BAM

Printre cele mai importante beneficii care pot fi culese de pe urma antrenamentului Sh'bam, se pot mentiona urmatoarele: avantajele antrenamentelor pe intervale, cu accent pe perioadele de varf ale acestor intervale, arderea de calorii si grasimi fara a executa un antrenament extrem de dificil, imbunatatirea considerabila a coordonarii, stimularea activitatii sistemului cardiorespirator. In plus, participantii la aceste cursuri pot de asemenea sa invete niste miscari noi de dans, in timp ce se simt bine, isi imbunatatesc starea de spirit si chiar socializeaza mai bine.

Daca vei participa la astfel de cursuri de cel putin 3 ori pe saptamana, ar trebui sa poti sa iti lucrezi si tonifiezi trupul exact cum vrei, pe nesimtite, fara a te plange de povara unor exercitii fizice mult prea solicitante, cum se intampla, probabil de cele mai multe ori la sala de forta.

Nu e nevoie sa te inarmezi decat cu o sticla de apa pentru a te hidrata corespunzator, un prosop, incaltaminte care sa iti permita sa faci o multime de miscari si rasuciri, si haine confortabile care sa iti permita un grad maxim de mobilitate.

UGI - ANTRENAMEN IN 30 DE MINUTE

Ugi este un alt tip de antrenament care va face ravagii in 2013. Dureaza nu mai mult de 30 de minute si combina exercitiile in forta cu cele cardio, dand nastere unei combinatii extrem de interesante si usor de pus in practica. Ugi poate fi practicat oriunde, si este rezultatul a doi anid e cercetari amanuntite care au condus la creearea mingii Ugi, o minge cu un design simplu, dar care inmagazineaza proprietatile unor mingi textile, dar si anti-stres. Programul de fitness Ugi poate fi executat 5 zile pe sptamana, cate 30 de minute per sesiune, si este alcatuit dintr-o serie de exercitii care dureaza cate un minut fiecare. Vorbim aici de nelipsita incalzire, exercitii de tip cardio, imbunatatirea fortei si a echilibrului. Toate aceste exercitii pot fi efectuate cu ajutorul mingii Ugi care are exact greutatea potrivita pentru a afce fata nevoilor individuale ale fiecaruia. Este o minge deosebit de versatila care iti permite sa te antrenezi intr-un spatiu de dimensiuni reduse.

Poti sa dai nastere unei varietati nelimitate de exercitii fizice pe durata a 30 de minute cu ajutorul acestei mingi, sau poti sa reduci la jumatate intervalele de antrenament si sa obtii o rutina de 15 minute.

_



Alexandra Igna

Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 47951 ori.



Cele mai bune alimente pentru un somn de calitate

26 Februarie 2024

Afla ce alegeri alimentare trebuie sa faci ca sa te odihnesti mai bine!

Daca gandul la somn iti da cosmaruri, pentru ca nu poti sa dormi sau adormi foarte greu, este bine sa acorzi mai multa atentie mesei de seara.

Exista cateva alimente recomandate la cina pentru a avea un somn bun, odihnitor, despre care vom vorbi in acest clip.



Cum eviti platoul in dieta

19 Februarie 2024

Ai facut primii pasi si ai inceput sa slabesti. Hainele iti sunt mai largi, te simti bine in pielea ta si primesti felicitari de la toata lumea.

Insa dupa o perioada, numarul de pe cantar a intepenit si nu vrea si pace sa coboare. Inainte sa arunci cantarul sau sa renunti definitiv la dieta, sunt cateva lucruri pe care sa le iei in calcul. Stagnarea sau perioada de platou este o etapa foarte des intalnita in procesul de slabire.

Dar de ce apare? Afla raspunsul in acest clip si mai ales ce trebuie sa faci ca sa eviti acest nesuferit PLATOU!


Dieta cu alimente moi

12 Februarie 2024

Dieta cu alimente moi sau "dieta fara mestecat" este o dieta in care o persoana trebuie sa manance numai alimente moi si care necesita o mestecare minima, evitand toate alimentele care nu corespund acestor cerinte.

Cui se recomanda o astfel de dieta?

Principalii beneficiari sunt persoanele in varsta, dar ei nu sunt singurii care ar putea avea nevoie sa gaseasca alimente nutritive pe care sa le manance fara a mesteca.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii

Articole din aceeasi categorie

ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE ANTRENAMENT DISTRACTIV, MERSUL PE ROLE
Din categoria antrenamentelor sau exercitiilor fizice distractive, relaxante si eficiente ...
SPORT IN PARC SPORT IN PARC
Desi a curs destul de multa cerneala pe tema importantei ...


RELAXARE SI SPORT LA PLAJA RELAXARE SI SPORT LA PLAJA
Ca tot incepem sa ne coacem incet si sigur in ...
SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII SQUASH-UL, UN SPORT IDEAL PENTRU COMBATEREA OBEZITATII
Doi jucatori, doua rachete, un teren si o minge...nu, nu ...


Alte articole despre Antrenament






« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»
Pagina 4 din 14






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii