Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CSID - Renuntati la vicii
RAMAT LA SCRIPETE
CONTROLUL GREUTATII SI AL STILULUI DE VIATA
CELE 6 REGULI DE AUR ALE SCADERII IN GREUTATE
GENETICA IN LUPTA CU OBEZITATEA INFANTILA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Ce trebuie sa stii despre grasimea corporala Fierbinte
Pentru multe persoane, grăsimea este ceva rău, neplăcut, mai ales când vine vorba de propriul...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam CSID - Pentru o scadere ponderala nu renuntati la grasimi sau la carbohidrati
10 ALIMENTE CARE ELIMINA STRESUL SI ANXIETATEA
GIMNASTICA SEXUALA
CSID - Renuntati la vicii
CATEVA MODURI DE A ARDE 100 DE CALORII
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI » Ramat orizontal la aparat
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII SPATELUI

Ramat orizontal la aparat


Ramat_orizontal_la_a_13421.jpg

Exercitiul se poate executa atat cu bara simpla fixata la un capat (iar la celalalt se pun discuri) careia i se poate atasa un maner special, cat si la aparat dotat cu suport pentru sprijinirea trunchiului (ceea ce reduce din solicitarea la care este supusa coloana vertebrala si muschii lombari). Incalecati pe bara, cu picioarele departate la latimea umerilor si genunchii usor flectati sau asezati-va la aparat. Banca aparatului trebuie sa aiba o inclinare de 45 grade, la fel si trunchiul, atunci cand lucrati cu greutate libera. Apucati bara cu o priza mixta sau apucati manerele aparatului. Inspirati si ridicati greutatea pana cand atinge pieptul. Spatele trebuie sa ramana permanent drept, iar greutatea va fi ridicata prin contractia muschilor dorsali, fara a implica muschii lombari sau cei ai picioarelor. Coborati lent greutatea, expirand.

Ramat_orizontal_la_a_94005.jpg

Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)

Acest articol a fost vizualizat de 11358 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii