Home  |  Sitemap  |  Contact


Cele mai noi articole CINCI ALIMENTE RECOMANDATE ATUNCI CAND AI DIABET
Ce trebuie sa stii despre vizitele tale la stomatolog
Rumalaya gel si Rumalaya forte - solutia naturala pentru durerile musculare si articulare
Silviu Marin
10 BENEFICII SURPRINZATOARE ALE TELINEI
Sondaj de opinie
  Cum iti alegi medicul? *
La intamplare
De pe Internet
La recomandarea unui cunoscut
La recomandarea medicului de familile
 


Articole din aceeasi categorie
Vezi arhiva de sondaje


Aplicatie site
Goldnutrition
Sala Bucuresti
megaproteine
Slabire.Info.Ro
Ro Club Maraton
Nutritie Sportiva
Medicina Sportiva

Cele mai bine cotate articole CONTROLUL GREUTATII SI AL STILULUI DE VIATA
CELE 6 REGULI DE AUR ALE SCADERII IN GREUTATE
VIRUSUL OBEZITATII
ANTIOXIDANTI NATURALI ENZIMATICI
Tractiuni la bara fixa (priza larga, pronatie)
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Newsletter
abonare dezabonare


Fierbinte
Ce trebuie sa stii despre grasimea corporala Fierbinte
Pentru multe persoane, grăsimea este ceva rău, neplăcut, mai ales când vine vorba de propriul...
Citeste mai mult


calculator
Iti recomandam EFECTELE ACIDULUI LINOLEIC CONJUGAT ASUPRA ORGANISMULUI
Concurs Lysi
CSID - Floricele de porumb reduc riscul de boli cardiovasculare si cancer
CU SERIOZITATE DESPRE OBEZITATE
ANTRENAMENTUL AEROBIC INAINTE SAU DUPA CEL CU GREUTATI?
Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Crunch la cablu
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Crunch la cablu


Crunch_la_cablu_35768.jpg

Asezati-va in genunchi cu spatele la aparat. Prindeti cu o priza in pronatie manerul cablului atasat scripetelui superior. Inspirati si rotunjind spatele, duceti pieptul catre coapse. Expirati in a doua jumatate a miscarii si mentineti muschii abdominali contractati cateva momente la final, apoi reveniti la pozitia initiala. Nu folositi greutati mari. Exercitiul poate fi efectuat si cu fata la aparat, atasand o sfoara de cablu. Este foarte important sa va concentrati atentia asupra tensiunii la nivelul muschilor abdominali.



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit
Bookmark and Share
slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul nu a fost votat inca.)

Acest articol a fost vizualizat de 7452 ori.



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii