Home  |  Sitemap  |  Contact




Iti recomandam CSID - Nu poti duce la bun sfarsit o cura de slabire?
CONGRESUL ESTETIKA 2005
MANCARE PENTRU CREIER
ANTRENAMENTELE SI FRIGUL
DONEAZA 50 DE CUVINTE ONLINE CA SA POTI ALEGE UN MEDIC BUN PENTRU TINE


Nutritie Sportiva
Sala Bucuresti
Cursuri de nutritie online

Cele mai bine cotate articole CAND UITI DE CE NU-TI MERGE BINE
SPORTURILE DE IARNA
ANTRENAREA UNEI SINGURE GRUPE MUSCULARE PE ZI
MEDITATE ASUPRA STILULUI DE VIATA
FRUCTELE IN EXCES INGRASA
PHP Coder - Romania
PHP inside
Hosted by TRIUMF
RSS feed
Ghiduri de sanatate
Informatii si sfaturi practice pentru o viata mai buna.
Ghidul nutritiei
Ghidul scaderii in greutate
Ghidul suplimentelor nutritive
Ghidul exercitiilor de stretching
Ghidul exercitiilor pe mingea gonflabila
Ghidul exercitiilor de forta
Superfit - Consultanta in nutritie si antrenament

Fierbinte
Alimentatia oamenilor din Zonele Albastre Fierbinte
Ceea ce alegi sa-ti pui in farfurie zi de zi iti influenteaza nu doar silueta, dar mai ales calitatea si durata...
Citeste mai mult


calculator
Cursuri de nutritie online

Sunteti aici :: Ghiduri de sanatate » Ghidul exercitiilor de forta » EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI » Crunch (flexia trunchiului pe bazin)
EXERCITII DE FORTA PENTRU MUSCHII ABDOMENULUI

Crunch (flexia trunchiului pe bazin)


Crunch_flexia_trunch_86197.jpg

Asezati-va pe spate si puneti mainile la ceafa sau pe piept. Flectati gambele pe coapse si coapsele pe abdomen la 90 de grade si tineti picioarele suspendate in aer sau sprijinite pe o banca. Scopul acestui exercitiu este de a scurta distanta dintre pubis si capul sternului, prin contractia muschilor abdominali. Inspirati si ridicati umerii si capul de la sol catre genunchi, rotunjind spatele. Expirati la finalizarea miscarii. Nu ridicati tot spatele de pe sol, ci �rulati� trunchiul la punctul maxim al miscarii mentineti contractia abdominalilor cateva momente, apoi reveniti la pozitia initiala. Exercitiul trebuie efectuat lent si controlat. Pentru a solicita suplimentar muschii oblici, rotiti trunchiul orientand cate un cot catre genunchiul opus. Alternati directia de miscare la fiecare repetare.

Crunch_flexia_trunch_46428.jpgCrunch_flexia_trunch_9960.jpgCrunch_flexia_trunch_7292.jpg



Dr. Serban Damian

Articol supervizat de Dr. Serban DAMIAN, nutritionist sportiv, Centrul de nutritie Superfit

slabut nimic special ok foarte bine supeeeerrrr!!! Voteaza articolul ( Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.)



Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii.

Adauga un comentariu

Nume Prenume : *
Email : *
Comentarii : *
Cod verificare : *
Completati codul din imagine (daca nu vedeti codul, apasati pe butonul trimite pentru a se genera alt cod)


Nota : campurile marcate cu * sunt obligatorii






Homepage | Nutritie | Sanatate | Slabire | Antrenament | Instrumente | Galerie media | Servicii | Contact | Colaboratori | Termeni si conditii